Minulla on ollut sama ongelma Beijerilta saadun ruuvin kanssa.

Minulla oli sama ongelma Essve:n ruuvien kanssa, käytin niitä kyllä rakennustelineessä, puhuin essvelle ilmoittaakseni puutteista mutta sain vastaukseksi että olin käyttänyt niitä väärään rakenteeseen, mutta ne katkesivat missä tahansa ne oli asennettu, he olivat täysin välinpitämättömiä.

Myös laatukruuvit voivat katketa. Laitoin terassin 26 vuotta sitten ja käytin Bernerin happokestäviä ruostumattomia ruuveja. Ne ovat kestäneet erinomaisesti. Otin ylös muutamia terassilautoja muutama vuosi sitten. Silloin meni/oli mennyt joitakin ruuveja poikki liitoksessa terassin ja kantopuun välillä.

optimum
  • Tykkään
civilingenjören
  • Laddar…
Sitten sinun pitäisi mennä takaisin ja hankkia uusi laatikko, minulla ei ole koskaan ollut ongelmia Biltema trallskruvarin kanssa, olen ruuvannut noin 5000 näitä enkä ole koskaan kohdannut ongelmia.

Minulla on myös ollut ongelmia Bilteman terassiruuveissa, mutta ei samat kuin ketjun aloittajalla, vaan Ruostumaton, A2 75mm. Heti kun se meni vähän raskaammin, ruuvi alkoi kiertyä spiraaliksi ja alkoi siis heilua, tai se vain yksinkertaisesti katkeaa kiinnityshetkellä. Ehkä 10% ruuveista oli tällaisia. Olen aiemmin käyttänyt Byggmaxin terassiruuveja ilman ongelmia, mutta tarvitsin täydennystä, joten valitsin tällä kertaa Bilteman.

Bilteman ruuvit ovat huippuja. Minulla ei ole ollut mitään ongelmia. Yksikään ei ole katkennut. Joten se oli varmaan huono erä. Joten sinun pitäisi palata takaisin, jotta Biltema vetää takaisin sen erän.

• Tykkään
Tobzter ja 1 muu
  • Laddar…
Huddingebo Huddingebo sanoi:
Yleisesti ruostumaton teräs on huomattavasti heikompi kuin "tavallinen" teräs.

Ei pidä paikkaansa. Ruostumattomalla teräksellä on suurempi lujuus kuin ei-ruostumattomalla.

Ei-ruostumattomia teräksiä voidaan kuitenkin lämpökäsitellä siten, että niistä tulee vahvempia, jos se tehdään oikein.

• Tykkään
Huddingebo
  • Laddar…
Ajan Ahlgrens C4 (puunväriset) terassiruuvit.
Olen kiinnittänyt yli 3000 ilman, että yksikään olisi katkennut, kulunut pyöreäksi tai taipunut.
Kun käyttää sitä, mitä puuntoimittaja suosittelee, se toimii yleensä hyvin....

A AntonAnimalen sanoi:
Ostan vain tunnettuja merkkiruuvia, koska luotan niihin.

On tärkeää, ettei trallia asenneta klossiin, sillä kun laudat turpoavat, tralli nousee ja ruuvit katkeavat.
Olen aina asentanut trallin klossiin, sillä tralli kutistuu aina ajan myötä kuivuessaan, ei turpoa!

On ollut samanlaisia kokemuksia Bilteman ruuveista. Rakensimme puumajan lapsille viime kesänä, ja jo aikaisin syksyllä jouduimme "sulkemaan" majan, kun ruuvit alkoivat katkeilla ja siitä tuli vaarallista. Talven jälkeen niin monet olivat katkenneet, että se alkoi sortua.

J Johan byggare sanoi:
Det ska jag absolut göra, har bara inte hunnit så långt än.
Hoppas bara det inte blir problem att jag saknar kvitto...
Se ratkaiset helposti menemällä verkkopankkiin ja etsimällä tiliotteesta ostopäivämäärän. Tein sen melko äskettäin auton akun suhteen, joka ei kestänyt, ja sain uuden. Onnea!

J Johan byggare sanoi:
Haluan vain jakaa varoituksen Bilteman terassiruuvista, katso kuvat alla. Laitoin 20 neliömetriä terassia keväällä 2018, ensimmäiset 15 tuntemattoman merkin ruuveilla ja noin 5 neliömetriä Bilteman ruuveilla. Tuntemattoman merkin kohdalla ei ole ongelmia, mutta nyt huomaan, että noin 90 % Bilteman ruuveista on yksinkertaisesti katkennut. Huonompaa roskaa saa hakea, ja toivon, ettei monikaan teistä ole ostanut ja käyttänyt samaa roskaa!

[kuva] [kuva]
Se on biltema mistä puhutaan, tietysti ruuvit katkeavat.

J Johan byggare sanoi:
Se aion ehdottomasti tehdä, en ole vain ehtinyt vielä niin pitkälle.
Toivottavasti vain ei tule ongelmia, kun minulta puuttuu kuitti...
Kuitti on pienin ongelma, sanovat heiltä puuttuvan kuitin, niin vastaat, että sinulta puuttuu päät kirjoittajista.

• Tykkään
Gubbe 65
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.