Minun tunari pyllyni kaatoi noin kaksi litraa vettä ullakolla tänään. Raakalauta, jossa on jonkinlaista "purua" eristeenä ja eristelevyt sen alla, ja lopuksi eräänlainen musta paperi, jonka ymmärrän olevan hengittävä (joten ei muovia). Raakalauta on hyvin kiinnitetty monilla ruuveilla ja nauloilla. 60-luvun talo. Ei ole kovin lämmintä ulkona nyt, joten en tiedä miten tämä tulee kuivumaan. Mitä mieltä olette, mitä minun pitäisi tehdä?
 
Fulkemisten
Se kuivuu. Ota rauhallisesti.
 
Kuulostaa siltä, että on paljon, mikä voi imeä kosteutta, jotta se voi kuivua rauhassa myöhemmin. Onhan se pahempaa, jos vesi valuu suoraan läpi ja liuottaa kattogipsiä tai muuta. Kosteudesta ei tarvitse olla niin huolissaan, enemmänkin siitä, onko jotain muuta, mikä voi vahingoittua. Jokin elektroniikka tai sähkörasiat, jotka voivat täyttyä vedellä, joten ehkä kannattaa katkaista joku sulake. Maadoitusvikasuoja voi myös katkaista, joten talossa voi tulla kylmä ja/tai pakastin lämpenee, joten pidä silmällä sitä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.