8 444 lukukertaa ·
72 vastausta
8k lukukertaa
72 vastausta
Valaa laatta
Anteeksi, etten ole vastannut.Centano sanoi:
Joo, sekä että, heidän piti korjata virheet (valumuotin/raudoituksen) ja sitten he valivat.
Kuten ymmärrät, meidän on päästävä eteenpäin, joten yritän nyt saada tämän sujumaan mahdollisimman sujuvasti ja pitää asiat hallinnassa niin hy+vin kuin pystyn.
Arvostan kaikkia näitä kommentteja, koska helpottaa paljon kun on joku jolta kysyä ja ehkä tulee lisääkin, toivottavasti ei tule.. 🙂
Se on nyt edennyt paremmin, kun he ovat vaihtaneet miehiä, jotka olivat täällä, mutta joitakin ongelmia on yhä jäljellä aikaisemmasta työstä.
Laatta ei esimerkiksi tullut kovin tasaiseksi, kun se valettiin, eroaa 10-20 mm muodostaen pullistuman keskelle yhdessä pienten painanteiden kanssa.
He halusivat tasoittaa sen, mitä en näe vaihtoehtona, koska se on korotettu 20 mm nykyisestä autotallin lattiasta, enkä halua kynnystä.
Mutta luulen, että he haluavat nyt yhdistää hionnan ja tasoituksen.
Kysyäkseni, onko joku asiantunteva tasoitteen kanssa.
Se tulee autotalliin, joten ajattelen, että sen pitäisi olla kestävää tasoitetta siihen, ajatellen mitä se joutuu kestämään eikä sen päälle tule muita pinnoitteita.
Aion soittaa huomenna PCI:lle, mutta ajattelin kysyä, jos joku osaa antaa yleisiä ajatuksia siitä, mitä kannattaa käyttää, on hieman vaikea lukea, toimiiko tämä tarkoitukseen.
https://www.pci-sverige.se/sv/sortiment/pci-ft-plan-pro
Laatta ei esimerkiksi tullut kovin tasaiseksi, kun se valettiin, eroaa 10-20 mm muodostaen pullistuman keskelle yhdessä pienten painanteiden kanssa.
He halusivat tasoittaa sen, mitä en näe vaihtoehtona, koska se on korotettu 20 mm nykyisestä autotallin lattiasta, enkä halua kynnystä.
Mutta luulen, että he haluavat nyt yhdistää hionnan ja tasoituksen.
Kysyäkseni, onko joku asiantunteva tasoitteen kanssa.
Se tulee autotalliin, joten ajattelen, että sen pitäisi olla kestävää tasoitetta siihen, ajatellen mitä se joutuu kestämään eikä sen päälle tule muita pinnoitteita.
Aion soittaa huomenna PCI:lle, mutta ajattelin kysyä, jos joku osaa antaa yleisiä ajatuksia siitä, mitä kannattaa käyttää, on hieman vaikea lukea, toimiiko tämä tarkoitukseen.
https://www.pci-sverige.se/sv/sortiment/pci-ft-plan-pro
Jos asia on näin, se on hieman harmillista, olen lukenut, että joku on maininnut Finja 520.N neo11 sanoi:
Juuri se, jonka linkkasin, on se, joka on ostettu ja olen yrittänyt saada siitä selvyyttä, jäin kiinni siihen, että siinä lukee "päällysteiden alla".
Rakennusfirma pitäisi pystyä valamaan betonilaatta autotallia varten ja saada aikaan hyvä tasaisuus ilman tasoitevalua. Kuten aiemmin sanottu, tasoitevalu ei ole pintamateriaali, varsinkaan autotallissa, jossa on paljon kulutusta, se ei koskaan tule olemaan hyvä ratkaisu.C CharlesZidler sanoi:
Heidän olisi pitänyt siloittaa laatta valun jälkeen, mutta sen voi nyt hioa, joten vaadi sitä heiltä.
Hyvää sunnuntaita teille.
Minulla on ikävä ongelma autotallin oven kanssa, niin pian kuin sataa ulkona, vesi tulee/imuri sisään vaikka ovi on kiinni, joten tarvitsen ratkaisun tähän, sillä epäilen, että tämä toteutus ei ole pitkäikäinen.
Ajattelin, voisiko seinän viereen ja oven kiskon taakse asentaa kulmaprofiilin ja tiivistää sen järkevällä tavalla.
Kaikki ratkaisuideat ovat tervetulleita.
Minulla on ikävä ongelma autotallin oven kanssa, niin pian kuin sataa ulkona, vesi tulee/imuri sisään vaikka ovi on kiinni, joten tarvitsen ratkaisun tähän, sillä epäilen, että tämä toteutus ei ole pitkäikäinen.
Ajattelin, voisiko seinän viereen ja oven kiskon taakse asentaa kulmaprofiilin ja tiivistää sen järkevällä tavalla.
Kaikki ratkaisuideat ovat tervetulleita.
Vähän vaikea nähdä, miten sinun pitäisi tehdä. Jos seinä seisoo jonkin päällä niin, ettei se ole suorassa kosketuksessa veteen, olisin varmaan leikannut kipsilevyn 10 mm ylös ja sitten laittanut pehmeän sauman. Jos uskoo, että taso nousee sen yläpuolelle, olisin myös laittanut Duri "GOLVSOCKEL PVC-FRI SJÄLVHÄFTANDE GRÅ 70MM" tai vastaava tuote. On olemassa myös sellaisia, jotka eivät ole itseliimautuvia, jos niistä ei pidä.