Miten on mennyt? Saitko pysäytettyä rakennustyöt?
 
  • Tykkään
Denimhead ja 1 muu
  • Laddar…
Centano Centano sanoi:
Miten meni? Saitko rakennustyöt pysäytettyä?
Anteeksi, etten ole vastannut.
Joo, sekä että, heidän piti korjata virheet (valumuotin/raudoituksen) ja sitten he valivat.
Kuten ymmärrät, meidän on päästävä eteenpäin, joten yritän nyt saada tämän sujumaan mahdollisimman sujuvasti ja pitää asiat hallinnassa niin hy+vin kuin pystyn.
Arvostan kaikkia näitä kommentteja, koska helpottaa paljon kun on joku jolta kysyä ja ehkä tulee lisääkin, toivottavasti ei tule.. 🙂
 
Ihan vain uteliaisuudesta. Dokumentoinko kuvia heidän korjaustensa jälkeen?
 
Centano Centano sanoi:
Ihan uteliaisuudesta. Kuvasitko mitään heidän korjaustensa jälkeen?
Kyllä, dokumentoimme nyt kaiken minimoidaksemme mahdollisimman paljon väärinkäsityksiä/kysymyksiä.
 
Se on nyt edennyt paremmin, kun he ovat vaihtaneet miehiä, jotka olivat täällä, mutta joitakin ongelmia on yhä jäljellä aikaisemmasta työstä.
Laatta ei esimerkiksi tullut kovin tasaiseksi, kun se valettiin, eroaa 10-20 mm muodostaen pullistuman keskelle yhdessä pienten painanteiden kanssa.
He halusivat tasoittaa sen, mitä en näe vaihtoehtona, koska se on korotettu 20 mm nykyisestä autotallin lattiasta, enkä halua kynnystä.
Mutta luulen, että he haluavat nyt yhdistää hionnan ja tasoituksen.
Kysyäkseni, onko joku asiantunteva tasoitteen kanssa.
Se tulee autotalliin, joten ajattelen, että sen pitäisi olla kestävää tasoitetta siihen, ajatellen mitä se joutuu kestämään eikä sen päälle tule muita pinnoitteita.
Aion soittaa huomenna PCI:lle, mutta ajattelin kysyä, jos joku osaa antaa yleisiä ajatuksia siitä, mitä kannattaa käyttää, on hieman vaikea lukea, toimiiko tämä tarkoitukseen.
https://www.pci-sverige.se/sv/sortiment/pci-ft-plan-pro
 
N
Ei ole olemassa itsetasoittuvaa tasoiteainetta, joka kestäisi kulutuspintoja autotallissa. Ainoastaan betoni kestää sen.
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
N neo11 sanoi:
Ei ole olemassa tasauslaastia, joka kestäisi kulutuspintoja autotallissa.
Vain betoni kestää sen.
Jos asia on näin, se on hieman harmillista, olen lukenut, että joku on maininnut Finja 520.
Juuri se, jonka linkkasin, on se, joka on ostettu ja olen yrittänyt saada siitä selvyyttä, jäin kiinni siihen, että siinä lukee "päällysteiden alla".
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Jos näin on, se on vähän ikävää, olen lukenut että joku mainitsi finja 520.
Juuri tämä, johon linkitin, on se joka on ostettu ja olen yrittänyt saada käsityksen siitä, takerruin hieman siihen, että siinä lukee "päällikerrosten alla".
Mitä aiot tehdä autotallin sillä osalla?
 
Rejäl sanoi:
Mitä aiot tehdä sillä osalla autotallia?
Ei mitään erityistä, raskain juttu on varmaan auton mekaaminen, tunkit, tripoderit, ym.
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Ei mitään erityistä, raskain on varmaan meckata bil, domkrafter, tripoder, m.m.
Ok valitettavasti luulen, että se ei tule kestämään..
Ehdottaa, että he hiovat pinnan mahdollisimman tasaiseksi ja hyväksi..
 
  • Tykkään
CharlesZidler
  • Laddar…
S
Et ole harkinnut sopimuksen purkamista? He eivät vaikuta tarpeeksi päteviltä siihen.
 
  • Tykkään
FlugfiskarniJämtland
  • Laddar…
C CharlesZidler sanoi:
Onko näin, on vähän harmi, olen lukenut että joku mainitsi finja 520.
Juuri se, johon linkkasin, on ostettu ja olen yrittänyt saada siitä käsityksen, kiinnittyin hieman siihen, että siinä lukee "päällystemateriaalien alla".
Rakennusfirma pitäisi pystyä valamaan betonilaatta autotallia varten ja saada aikaan hyvä tasaisuus ilman tasoitevalua. Kuten aiemmin sanottu, tasoitevalu ei ole pintamateriaali, varsinkaan autotallissa, jossa on paljon kulutusta, se ei koskaan tule olemaan hyvä ratkaisu.
Heidän olisi pitänyt siloittaa laatta valun jälkeen, mutta sen voi nyt hioa, joten vaadi sitä heiltä.
 
  • Tykkään
CharlesZidler
  • Laddar…
S sinuslinus sanoi:
Et ole harkinnut sopimuksen purkamista? He eivät vaikuta tarpeeksi päteviltä siihen.
Kaikkia vaihtoehtoja on keskusteltu kotona, mutta käytännössä se on helpommin sanottu kuin tehty. Yleisesti nyt homma hoituu hyvin sen jälkeen kun täällä on toiset kaverit.
 
Hyvää sunnuntaita teille.
Minulla on ikävä ongelma autotallin oven kanssa, niin pian kuin sataa ulkona, vesi tulee/imuri sisään vaikka ovi on kiinni, joten tarvitsen ratkaisun tähän, sillä epäilen, että tämä toteutus ei ole pitkäikäinen.
Ajattelin, voisiko seinän viereen ja oven kiskon taakse asentaa kulmaprofiilin ja tiivistää sen järkevällä tavalla.
Kaikki ratkaisuideat ovat tervetulleita.
 
  • Avoimen autotallin oven kynnys; vesiongelma sateella. Betonilattia ja osa autotallin ovesta näkyvissä, taustalla valkoinen auto.
Vähän vaikea nähdä, miten sinun pitäisi tehdä. Jos seinä seisoo jonkin päällä niin, ettei se ole suorassa kosketuksessa veteen, olisin varmaan leikannut kipsilevyn 10 mm ylös ja sitten laittanut pehmeän sauman. Jos uskoo, että taso nousee sen yläpuolelle, olisin myös laittanut Duri "GOLVSOCKEL PVC-FRI SJÄLVHÄFTANDE GRÅ 70MM" tai vastaava tuote. On olemassa myös sellaisia, jotka eivät ole itseliimautuvia, jos niistä ei pidä.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.