8 453 lukukertaa ·
72 vastausta
8k lukukertaa
72 vastausta
Valaa laatta
Ei se ole ok.C CharlesZidler sanoi:
Paneeli täytyy poistaa ja sitten täytyy asentaa jotain, joka muodostaa valumuotin, sitten voi kaataa betonia.
Mikään puu ei saa olla kosketuksissa betonin kanssa. Miten tehdä rakennusosien välillä, sitä pitäisi tietysti miettiä. Luultavasti laittaisin ohuen styrofoamin nykyisen talon ja valun väliin, ja kun se on valmis, voisi täällä käyttää pehmennettä.
Sininen paneeli pitäisi todennäköisesti poistaa ennen kuin jatkaa rakentamista.
Sininen paneeli pitäisi todennäköisesti poistaa ennen kuin jatkaa rakentamista.
Siinäpä se…C CharlesZidler sanoi:
Kyllä sokkeli tarvitsee jotakin väliinsä ja betonin, esim. sokkelipaperi.
Raudoitus ei saa olla kosketuksessa solumuovin kanssa, vähintään peittokerroksen ympärillä raudoitusta pitäisi olla 30mm, tämä on erittäin tärkeää, jotta raudoitus ei ruostuisi sen laskettuna käyttöikänä!
Joten se ei voi/saa näyttää tältä?Rejäl sanoi:




