Voiko valaa suoraan puujulkisivua vasten? Heidän on tarkoitus tulla valamaan huomenna.
 
  • Sininen puujulkisivu, eristyslevyt ja raudoitusverkko.
  • Surullinen
din granne
  • Laddar…
Ei
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Voiko valaa suoraan puujulkaisun päälle?
Heidän pitäisi tulla valamaan huomenna.
Ehdottomasti ei, heidän pitäisi sahata paneeli pois, jotta valu ulottuu koko matkalta olemassa olevalle perustukselle!
 
Uusi levy tulee olemaan korkeampi kuin nykyinen, siksi he ehkä jättivät sen. Seinän takana on varasto, ja uusi osa tulee myös olemaan varasto, molemmat lämmitettyjä. Mutta tuntuu vähän oudolta, on 40 vuotta vanha puujulkisivu hieman lahonneilla päillä.
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Uusi levy tulee olemaan korkeampi kuin nykyinen, siksi he ehkä jättivät sen. Mutta tuntuu vähän hämärältä, onhan se 40 vuotta vanha puujulkisivu, jossa on hieman lahonneita päitä.
Emme näe sitä kuvassa, emmekä tiedä, kuinka alas paneelit ulottuvat?
 
Rejäl sanoi:
Sitä emme näe kuvassa, emmekä tiedä kuinka pitkälle alas paneeli ulottuu?
En tiedä tarkalleen, arvaisin, että paneeli ulottuu muutaman sentin nykyisen levyn alapuolelle. Joten tämä levy tulee olemaan 5-10 cm korkeampi
 
P
C CharlesZidler sanoi:
En tiedä tarkalleen, mutta arvaan, että paneeli ulottuu muutaman cm verran nykyisen levyn alapuolelle. Joten tämä levy tulee olemaan 5-10 cm korkeampi.
Ei ollenkaan varmaa, voi olla näin, mutta toivotaan että he ovat tasanneet korkeuden!
 
Rejäl sanoi:
Ei ollenkaan varmaa, voi olla niin, mutta toivotaan, että he ovat arvioineet korkeuden oikein!
Uuden laatan ja vanhan varaston lattian korkeus tulee olemaan sama, mutta vanhassa on nostettu palkisto betonilaatalla.
 
  • Tykkään
Anonymiserad 405730
  • Laddar…
Näyttää siltä, että he ovat irrottaneet muottia noin 10-12 cm. Miksi he ovat myös säästäneet tilaa olemassa olevalle varaston jalustalle mutta eivät raudoittaneet sitä osaa?
Sininen puuseinä ja betonimuotti, josta puuttuu armerointi. Muotin sisällä oranssi ympyrä korostaa kohtaa, jossa muotti on poistettu.
 
Centano Centano sanoi:
Näyttää siltä, että he ovat nostaneet muotin noin 10-12 cm. Miksi he ovat myös säästäneet vot:lle olemassa olevaa varastoa vasten mutta eivät raudoittaneet sitä osaa?
[kuva]
Se on nyt raudoitettu. Kyllä, noin 10 cm levy tulee olemaan olemassa olevaa julkisivua vasten.
 
Onko ajatuksena, että olemassa oleva seinä avataan, kun uusi osa on valmis?
 
No mutta sitten se on kuitenkin okei, ei ole niin tietäväinen. Ajattelin vain, että se vaikutti hieman kummalliselta.
Mutta ajattelen, että heidän täytyy poistaa knutbrädor? Muuten niitä ei käytännössä koskaan voi vaihtaa.
 
Centano Centano sanoi:
Onko ajatus avata olemassa oleva seinä, kun uusi osa on valmis?
Ei, siitä tulee sisäseinä, joten siihen laitetaan jokin levy.
 
P
C CharlesZidler sanoi:
Ei, siitä tulee sisäseinä, joten laitetaan siihen levy.
Puu ei saa olla kosketuksissa betonin kanssa, koska silloin se lahoaa, joten heidän täytyy joko sahata paneeli auki tai purkaa se.
 
Leikkaa julkisivulaudat tai revi kaikki irti ja muotoile jollakin, joka kestää kosteutta, älä valaa puuta vasten.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.