Jag köper ditt resonemang men har några följdfrågor. Det borde rimligtvis betyda en del extraarbete för målaren att spackla 90-skivor jämfört med 1200, eller är det försumbart?
Hur ser man på de olika höjddimensionerna på proffsbyggen? Kör man en dimension rakt av?
mvh
David