34 305 lukukertaa ·
78 vastausta
34k lukukertaa
78 vastausta
Mikä materiaali tämä on? Auta minua selvittämään.
Työskentelin aiemmin tuontiyrityksessä ja ehkä 10-15 % noudatti Ruotsin sääntöjä.
Lamppu, jonka he ottivat näytteeksi, oli kiinalaiset säästäneet rahaa vetämällä vain yhden johdon lamppuun. Toinen oli kiinnitetty runkoon. Valitettavasti on monia yrityksiä, jotka eivät noudata sääntöjä.
Lamppu, jonka he ottivat näytteeksi, oli kiinalaiset säästäneet rahaa vetämällä vain yhden johdon lamppuun. Toinen oli kiinnitetty runkoon. Valitettavasti on monia yrityksiä, jotka eivät noudata sääntöjä.
Miksi ihmeessä otit pois täysin toimivat ikkunalaudat ja mitä laitoit tilalle?J Jimmy Andeblom sanoi:Kiitos
Kaikki ikkunalaudat on nyt purettu, mutta kaikki kiinnikkeet on edelleen ruuvattuna penkkeihin. Talo rakennettiin samana vuonna, kun tehdas Lommaassa lakkautettiin ja "iso skandaali ja tragedia" paljastettiin.
Monet työntekijät saivat kivikeuhkon tai syövän ja kuolivat sen vuoksi.
Ilmeisesti sain muutamia viimeisistä valmistetuista vuosikerroista.
Staffan
Rickard.
Jäsen
· Riktiga Norrland
· 7 428 viestiä
Rickard.
Jäsen
- Riktiga Norrland
- 7 428 viestiä
@Staffan2000
Nyt olen ymmärtänyt näkemyksesi asbestista ja vaikka olenkin samaa mieltä kanssasi, että hysteria on monessa tapauksessa kohtuuton, en koskaan haluaisi asbestia sisätiloihin täysin avoimesti.
En tunne oloani täysin mukavaksi ajatellen, että lapseni juoksevat ja ajavat leikkiautoilla asbestin päällä.
Se, että riskit ovat lähes 0, vaikka pahimmassa tapauksessa levy sattuisi menemään rikki onnettomuudessa, on minulle itse asiassa merkityksetöntä.
Kutsua sitä internetin kiroukseksi, kun ei halua asbestia kulutuspinnalle olohuoneessa, on kummallinen tapa nähdä se.
Nyt olen ymmärtänyt näkemyksesi asbestista ja vaikka olenkin samaa mieltä kanssasi, että hysteria on monessa tapauksessa kohtuuton, en koskaan haluaisi asbestia sisätiloihin täysin avoimesti.
En tunne oloani täysin mukavaksi ajatellen, että lapseni juoksevat ja ajavat leikkiautoilla asbestin päällä.
Se, että riskit ovat lähes 0, vaikka pahimmassa tapauksessa levy sattuisi menemään rikki onnettomuudessa, on minulle itse asiassa merkityksetöntä.
Kutsua sitä internetin kiroukseksi, kun ei halua asbestia kulutuspinnalle olohuoneessa, on kummallinen tapa nähdä se.