mattiasp sanoi:
[quote author=Timmervikarn link=1141326097/0#3 date=1141332583]

Nyt on niin, että paremman puoliskoni mielestä 20-ovet eivät tule kysymykseen.

//Mats
1) Neuvottele vaimon kanssa!
2) Väitä, että kyseessä on 21-ovet (kun olet ostanut 20-ovet)
3) Tarjoa hänelle ongelman ratkaisemista, jos hän ei voi hyväksyä 20-ovia[/quote]


1) Hävisin
2) Niin tyhmä hän ei ole
3) Hahahahahahaha, niin tyhmä en ole.


Ei, vakavasti puhuen. Ovi, joka on 194 cm korkea, saa minut varmaan kyyristymään sisään mennessäni. Samalla muut aikaisemmin asentamani ovet ovat 21. Juuri tämä jälkimmäinen saa minut miettimään, mitä olin tekemässä noina päivinä marraskuussa, kun pystytin seinän. :-/ 8-)
 
Ystävällinen vinkki: ilmoita aina ensin leveys.
ovissa sillä ei ole merkitystä, mutta jotkut iloiset ihmiset ovat kokeneet vaikeuksia, kun he käänsivät sen.
ei ole hauskaa saada 11x9 ikkunat, kun luulee saavansa 9x11.
 
kiitos styrman, olet antanut minulle oikeutta, olen itse ostamassa ikkunoita, myöhemmin ostan ovia, pelästyin ja ajattelin... hitto...voiko olla olematta mitään standardia, mutta kai on! Leveys ensin, sitten korkeus :-?
 
Nyt se on ratkaistu. Ei se ollutkaan niin hankalaa lopulta.

Päädyin kiinnittämään ohjainkiskon upotussahalle seinään. Sitten vain sahasin tarkasti läpi kipsilevyn ja OSB-levyn kaikilla kolmella sivulla. Irrotin kipsin ja ruuvasin alas OSB-levyn ja tukipuun.

Kun ensimmäinen paniikki laantui, kaikki sujui hyvin lopulta.

Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista!!!

Mats
 
...juuri ja juuri, ettei se enää sovi blooper-ketjuun.... ;)

Hyvä, että se ratkesi - useimmat asiat ratkeavat, kun saa vähän aikaa murjottaa ja miettiä....
 
Ei, tietysti. Se vain paranee ja paranee. :)

4-vuotias poikani on myös innokkaasti kannustanut.

"Isä, minusta sinä teet hienoa"

Ovela temppu, se mielistelijä. Mutta se toimii!! :D
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.