5 773 lukukertaa ·
20 vastausta
6k lukukertaa
20 vastausta
Väärä korkeus oviaukossa
Jäsen
· Västra Götaland
· 219 viestiä
1) Neuvottele vaimon kanssa!mattiasp sanoi:
2) Väitä, että kyseessä on 21-ovet (kun olet ostanut 20-ovet)
3) Tarjoa hänelle ongelman ratkaisemista, jos hän ei voi hyväksyä 20-ovia[/quote]
1) Hävisin
2) Niin tyhmä hän ei ole
3) Hahahahahahaha, niin tyhmä en ole.
Ei, vakavasti puhuen. Ovi, joka on 194 cm korkea, saa minut varmaan kyyristymään sisään mennessäni. Samalla muut aikaisemmin asentamani ovet ovat 21. Juuri tämä jälkimmäinen saa minut miettimään, mitä olin tekemässä noina päivinä marraskuussa, kun pystytin seinän. :-/
Ystävällinen vinkki: ilmoita aina ensin leveys.
ovissa sillä ei ole merkitystä, mutta jotkut iloiset ihmiset ovat kokeneet vaikeuksia, kun he käänsivät sen.
ei ole hauskaa saada 11x9 ikkunat, kun luulee saavansa 9x11.
ovissa sillä ei ole merkitystä, mutta jotkut iloiset ihmiset ovat kokeneet vaikeuksia, kun he käänsivät sen.
ei ole hauskaa saada 11x9 ikkunat, kun luulee saavansa 9x11.
Jäsen
· Västra Götaland
· 219 viestiä
Nyt se on ratkaistu. Ei se ollutkaan niin hankalaa lopulta.
Päädyin kiinnittämään ohjainkiskon upotussahalle seinään. Sitten vain sahasin tarkasti läpi kipsilevyn ja OSB-levyn kaikilla kolmella sivulla. Irrotin kipsin ja ruuvasin alas OSB-levyn ja tukipuun.
Kun ensimmäinen paniikki laantui, kaikki sujui hyvin lopulta.
Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista!!!
Mats
Päädyin kiinnittämään ohjainkiskon upotussahalle seinään. Sitten vain sahasin tarkasti läpi kipsilevyn ja OSB-levyn kaikilla kolmella sivulla. Irrotin kipsin ja ruuvasin alas OSB-levyn ja tukipuun.
Kun ensimmäinen paniikki laantui, kaikki sujui hyvin lopulta.
Kiitos kaikille vinkeistä ja neuvoista!!!
Mats
Jäsen
· Västra Götaland
· 219 viestiä
Ei, tietysti. Se vain paranee ja paranee. 
4-vuotias poikani on myös innokkaasti kannustanut.
"Isä, minusta sinä teet hienoa"
Ovela temppu, se mielistelijä. Mutta se toimii!!
4-vuotias poikani on myös innokkaasti kannustanut.
"Isä, minusta sinä teet hienoa"
Ovela temppu, se mielistelijä. Mutta se toimii!!
Klikkaa tästä vastataksesi