Workingclasshero Workingclasshero sanoi:
Hanki sen sijaan paksumpi teräslevy.
Olen rakentanut noin 10 hitsauspöytää, ja kaikki vähintään 20 mm levystä.
20 mm levy on melko raskas. 1 m2 painaa 160 kg.

W Wolfie X sanoi:
20 mm levy on melko raskas. 1 m2 painaa 160 kg.
Joo, raskas on hyvä tässä tapauksessa.

• Tykkään
Wolfie X
  • Laddar…
Rickard.
Olisi mielenkiintoista tietää, mikä on kokonaishinta hitsauspöydillesi, sillä 20mm levy ei ole kovin halpaa?

Minulla kävi tuuri löytää 8mm, jota käytetään tähän tarkoitukseen, ja se toimii hyvin, on mukava kiinnittää ruuvipenkki suoraan levyyn.

• Tykkään
Workingclasshero
  • Laddar…
Rickard. Rickard.ag sanoi:
Olisi vähän mielenkiintoista tietää, mikä on kokonaiskustannus hitsauspöydillesi, sillä 20 mm levyt eivät taida olla suoraan sanottuna halpoja?

Minulla oli onnea löytää 8 mm, joka sopi siihen tarkoitukseen ja se toimii hyvin, mukavaa voida ruuvata ruuvipenkki suoraan levyyn.
Hain työpaikalla levyvarastosta :-) Mutta se oli töitä varten.
Oman kotona hain kontinista vehnäpitkon hinnalla, nostin sen kuorma-auton takalaitanostimella ja sain sen sillä tavalla kotiin.

Montano haluaa noin 5000 20x1000x2000mm kuumavalssatusta levystä...
Mutta ne ovat varmaan aika kalliita...

Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Mutta ne ovat varmaan melko kalliita...
Suosittelen romuttamoa.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Dan_Johansson Dan_Johansson sanoi:
Mutta ne ovat ehkä aika kalliita...
Myydäkseen suoraan kuluttajalle niillä on hyvät hinnat. Koskee, jos noutaa paikan päältä. Raskaiden ja/tai pitkien tavaroiden kuljetus on kallista.

• Tykkään
Dan_Johansson
  • Laddar…
Johan Gunverth Johan Gunverth sanoi:
Jotta voisi myydä suoraan kuluttajalle, niillä on hyvät hinnat. On voimassa, jos hakee paikan päältä. Raskaiden ja/tai pitkien tavaroiden kuljetus on kallista.
Nja, sanoisin, että olen useimmiten maksanut vähemmän kuin heidän "köp mycket" -hinta, kun olen ostanut (ja maksanut käteisellä:thinking::cool: ) pienempiä määriä paikallisesta metallikaupasta... Joten kannattaa katsoa ympärilleen... Mutta jos pitää ostaa suurempia määriä ja asuu Bohusissa, ei ole mitään syytä mennä muualle....

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.