Hei

Olen asentamassa kipsilevyä huoneeseen.
Minulla oli ensimmäisestä seinästä ylijäänyt levy, jonka ajattelin käyttää seuraavalla seinällä, mutta laitoin sen vahingossa väärään kulmaan.

Onko mahdollista käyttää se uudelleen? Kiinnitin vain 3 ruuvia ylös keskelle ja alas, joten ei ole tehty liian monta reikää...

S Stabbsson sanoi:
Hei

Olen asentamassa kipsilevyjä huoneeseen.
Oli ylimääräinen pätkä ensimmäiseltä seinältä, jonka ajattelin käyttää seuraavaan seinään, mutta laitoin sen vahingossa väärään kulmaan..

Voiko sitä "käyttää uudelleen"? Kiinnitin vain 3 ruuvilla ylös keskelle ja alas, joten ei ole liian monta reikää tehty..
miksi ei voisi? Sinähän paklaat ja maalaat/tapetoit :D

Mattias_Jo1 Mattias_Jo1 sanoi:
miksi se ei onnistuisi?
Tiedän, että se saattaa kuulostaa idioottikysymykseltä, mutta ensimmäistä kertaa laitan kipsiä niin!

Mutta nyt tiedän, tuhannet kiitokset!

• Tykkään
Mattias_Jo1
  • Laddar…
S Stabbsson sanoi:
Vet att de kanske låter som en idiotfråga men första gången jag sätter upp gips så!

Men då vet jag, tusen tack!
Finns inga idiot frågor här, så Kämpa på(y)

P
Se menee hyvin, mutta muista olla huolellinen. Ilmaisu ”det fixar målaren” ei päde, kun teet sen itse. Jos olet huolimaton pohjatyössä, sinulla on vaikeaa, kun laitat maalarilakin päähän.

Scouten sanoi:
Se sujuu hyvin, mutta muista olla huolellinen. Ilmaus "sen hoitaa maalari" ei päde, kun teet sen itse. Jos olet huolimaton pohjatöissä, saat hankaluuksia, kun laitat maalilinään hatun päähän.
Kyllä ehdottomasti, levy on kauniisti leikattu ja kaikki, mutta monien lastenhuutojen jälkeen pää meni ja lepäsi :crysmile:

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.