Täytyy päästä käsiksi ilmanvaihtokanavaan eristämään putket noin 2 m ja voin tehdä sen vain sahaamalla itseni sisäseinän läpi, jossa on kipsiä molemmilla puolilla runkoa.

Ensimmäisen levyn kiinnittäminen takaisin ei ole ongelma, mutta miten helpoiten palautan sisemmän kipsilevyn?

Onko jollain helppoa ratkaisua?
On vaikeaa myös pitää sisälevyä kiinni, kun asettaa sen takaisin reikään.

Kiitollinen ehdotuksista!

Kaavio, joka näyttää rakennemallin, jossa on gyproclevyt, reglarin ja ilmastointikanavan rakenne. Ilmakanava ja metalliputket, joiden ympärillä on kaapeli, sijaitsevat rakennuksen sisäpuolen kapeassa tilassa.
 
Se on hieman hankalaa ymmärtää, mitä tarkoitat, mutta oletan, että tarkoitat, ettei sinulla ole mitään, mihin kiinnittää kipsilevyä takaisin, kun olet leikannut sen?

Näkyykö sisempi kipsilevy jossain?
 
Kipsilevylima ja kipsiruuvi. On olemassa erityisiä, jotka on tehty kiinnittämään kipsi kipsiin.
 
  • Tykkään
Perham
  • Laddar…
S Småbrukaren sanoi:
On vähän hankalaa ymmärtää mitä tarkoitat, mutta oletan, että tarkoitat ettei sinulla ole mitään mihin kiinnittää kipsilevy takaisin, kun olet sahannut sen ulos?

Näkyykö sisempi kipsilevy jostain?
Hei, juuri niin. Minulla on väliseinä, jossa on kipsi-karmi-kipsi. Pääsen kiinnittämään vain yhdeltä puolelta, kun palautan sen.
 
Aseta koolauspuut/laudat poikittain taakse ja kiinnitä kipsilevy niihin sitten (mustat viivat) sinun pitäisi pystyä kiinnittämään ne, kun se on auki.
 
  • Piirros, jossa on venttiilinsäleikkö ja mustat viivat, jotka osoittavat, mihin reglarit asennetaan kipsilevyn tukemiseen.
  • Tykkään
Perham
  • Laddar…
Tässä on video
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.