Täytyy päästä käsiksi ilmanvaihtokanavaan eristämään putket noin 2 m ja voin tehdä sen vain sahaamalla itseni sisäseinän läpi, jossa on kipsiä molemmilla puolilla runkoa.
Ensimmäisen levyn kiinnittäminen takaisin ei ole ongelma, mutta miten helpoiten palautan sisemmän kipsilevyn?
Onko jollain helppoa ratkaisua?
On vaikeaa myös pitää sisälevyä kiinni, kun asettaa sen takaisin reikään.
Se on hieman hankalaa ymmärtää, mitä tarkoitat, mutta oletan, että tarkoitat, ettei sinulla ole mitään, mihin kiinnittää kipsilevyä takaisin, kun olet leikannut sen?
On vähän hankalaa ymmärtää mitä tarkoitat, mutta oletan, että tarkoitat ettei sinulla ole mitään mihin kiinnittää kipsilevy takaisin, kun olet sahannut sen ulos?
Näkyykö sisempi kipsilevy jostain?
Hei, juuri niin. Minulla on väliseinä, jossa on kipsi-karmi-kipsi. Pääsen kiinnittämään vain yhdeltä puolelta, kun palautan sen.