258 lukukertaa ·
8 vastausta
258 lukukertaa
8 vastausta
Mitä liimaa minun pitäisi käyttää kipsilevyssä?
Aion kiinnittää kipsilevyt olemassa olevaan seinään. Kaksi seinää ovat betonia ja yksi on kevytbetonia. Seinät ovat hieman epätasaisia, joten ajattelin liimata kipsilevyt ennen kuin ruuvaan (?) ne kiinni. Yhteensä on seitsemän kipsilevyä. Minkä tyyppistä liimaa pitäisi käyttää? Sain vinkkiä jonkinlaisesta asennusliimasta luulen, mutta olen melko epävarma, onhan olemassa viidakko.
Jos epätasaisuudet nykyisillä seinilläsi koostuvat kuopista, ei huipuista, ideasi liimata kipsilevy saattaa toimia. Mikä tahansa "liima" tuubissa luultavasti toimii, osta halvin mitä löydät esim. Biltema/Jula ja levitä runsaasti....
Mutta jos kyse on vain muutamista yksittäisistä paikoista, en ymmärrä miksi et vain kittaamalla tasoita niitä.
Mutta jos kyse on vain muutamista yksittäisistä paikoista, en ymmärrä miksi et vain kittaamalla tasoita niitä.
Sitä minulle suositteli eräs puuseppä. Mutta ennen tasoitusta on melkoisesti hiottava.K Kasken sanoi:Jos olemassa olevien seinien epätasaisuudet koostuvat kuopista, ei huipuista, niin ideasi kiinnittää kipsilevyt voi toimia. Mikä tahansa putkilossa oleva liima toimii, osta halvin, mitä löydät tyyliin Biltema/Jula ja levitä reilusti....
Mutta jos epätasaisuuksia on vain muutamissa kohdissa, en ymmärrä, miksi et vain täyttäisi ja hioisi.
Klikkaa tästä vastataksesi