1 687 lukukertaa ·
10 vastausta
2k lukukertaa
10 vastausta
Tuntematon tiili
Luulen, että tämä tiivistelevy käytetään eristyksen kiinnittämiseen. Se korvaa muovitiivisteet, kun tarvitaan paloneristystä.
Katso tämä linkki, niin löydät samankaltaisia tiivisteitä.
http://www.bmsvets.se/isolering/Produktkatalog - Isolering 2011.pdf
Katso tämä linkki, niin löydät samankaltaisia tiivisteitä.
http://www.bmsvets.se/isolering/Produktkatalog - Isolering 2011.pdf
No, se oli vähintä mitä voin tehdä. On aina yhtä hauskaa ihmisten kanssa, joille ironia on vaikeaadarpe sanoi:
Jos olisit ollut selvempi siitä, mihin olet ajatellut käyttää sitä, olisit saattanut minun kommentin välttämisen lisäksi saada kenties joitakin vinkkejä vaihtoehtoisista levyistä ajateltuun käyttötarkoitukseesi.
Eristeen (solumuovilevyjen) kiinnittämiseen alakattoon, lanko sai vinkkiä, että se säästää työtä, kun on jotain, mihin kiinnittää eristys valettaessa palkistoa, joten he ottivat, mitä heillä oli, ja leikkasivat paljon kierretangoksia, jotka he löivät alhaalta puolikovaan betoniin, nyt he työntävät niitä kierretankoihin ja kiinnittävät ne tätä tarkoitusta varten täysin täydellisellä tiivisteellä, mihin sitä alun perin on käytetty, sitä kukaan ei muista, isäni oli säilyttänyt laatikollisen niitä, katto on 200 neliömetriä, ja monta levyä on vielä laitettava, joten autan heitä löytämään sopivan korvaajan tiivisteelle, ja olenkin löytänyt sen linkistä, jonka mlkjhr vinkkasi, kiitos siitä.sixten88 sanoi:
Viimeksi muokattu:
Administrator
· Skåne
· 8 683 viestiä
Nyt olen poistanut viestit, jotka eivät lisänneet mitään keskusteluun.
A
Alfred Jonsson
Estetty
· Västra Götaland
· 208 viestiä
Alfred Jonsson
Estetty
- Västra Götaland
- 208 viestiä
Tunnistan tiilet tehtaan ajoilta, olin mukana sisustamassa kontteja öljynporauslautoille ym. Juuri oikein, niitä käytettiin kiinnittämään kattolämpöeristelevyjä uritettuihin "nauloihin", jotka hitsattiin kattoon (vaikka kontti käännettiin siinä vaiheessa). Valitettavasti se ei ollut solumuovia vaan pölyisiä rockwool-levyjä ja todella sotkuinen työ. Joten olet löytänyt oikean!
Kjell G
Kjell G
Klikkaa tästä vastataksesi