Onko kenelläkään tietoa, mikä tämä levy on ja mistä sitä voi ostaa lisää?

terv. Daniel

Metallinen ympyränmuotoinen levy, jossa on keskellä risti, viivoitin näyttää halkaisijan olevan noin 5 cm.

matsa79
En ole täysin varma, mutta ne näyttävät tiivisteiltä, joita käytetään kiinnittämään bitumikatto. Ne eivät kuitenkaan ole näkyvissä, kun katto on valmis; ne ovat saumojen alla.

Olen nähnyt jotain vastaavaa najad-erityksen ympärillä putkien.

JOW sanoi:
Olen nähnyt jotain vastaavaa najad-eristyksen ympärillä putkien.
Ahh huopakatto voi olla sen alkuperä, sitä tutkin tarkemmin, kiitos.

Mihin käytät tarjotinta?

darpe sanoi:
Olen löytänyt sille käyttötarkoituksen, josta voin varmasti sanoa, ettei se ollut sen alkuperäinen ajatus, mutta kiitos, että käytit aikaa ja teit rakentavan viestin.
No, se oli vähintä mitä voin tehdä. On aina yhtä hauskaa ihmisten kanssa, joille ironia on vaikeaa :D

Jos olisit ollut selvempi siitä, mihin olet ajatellut käyttää sitä, olisit saattanut minun kommentin välttämisen lisäksi saada kenties joitakin vinkkejä vaihtoehtoisista levyistä ajateltuun käyttötarkoitukseesi.

sixten88 sanoi:
Mihin käytät tiivistettä?
Eristeen (solumuovilevyjen) kiinnittämiseen alakattoon, lanko sai vinkkiä, että se säästää työtä, kun on jotain, mihin kiinnittää eristys valettaessa palkistoa, joten he ottivat, mitä heillä oli, ja leikkasivat paljon kierretangoksia, jotka he löivät alhaalta puolikovaan betoniin, nyt he työntävät niitä kierretankoihin ja kiinnittävät ne tätä tarkoitusta varten täysin täydellisellä tiivisteellä, mihin sitä alun perin on käytetty, sitä kukaan ei muista, isäni oli säilyttänyt laatikollisen niitä, katto on 200 neliömetriä, ja monta levyä on vielä laitettava, joten autan heitä löytämään sopivan korvaajan tiivisteelle, ja olenkin löytänyt sen linkistä, jonka mlkjhr vinkkasi, kiitos siitä.

Viimeksi muokattu:
Nyt olen poistanut viestit, jotka eivät lisänneet mitään keskusteluun.

Tunnistan tiilet tehtaan ajoilta, olin mukana sisustamassa kontteja öljynporauslautoille ym. Juuri oikein, niitä käytettiin kiinnittämään kattolämpöeristelevyjä uritettuihin "nauloihin", jotka hitsattiin kattoon (vaikka kontti käännettiin siinä vaiheessa). Valitettavasti se ei ollut solumuovia vaan pölyisiä rockwool-levyjä ja todella sotkuinen työ. Joten olet löytänyt oikean!

Kjell G

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.