peternicklas
thestrut sanoi:
jo kanske det, kan ni rekommendera det? isåfall hur grova klammer?
Koska klammeri on nopeampaa, ehkä useampia ja pienempiä toimii paremmin. Luulen, että Boschilla on yksi, joka ottaa 15 mm pitkiä, pitäisi riittää.

varoitus klammerpistooleista tässä tapauksessa

Elkludde sanoi:
Det är inte samma sak skivspik är liknande pappspik men förzinkade och klena ca1,4 mm runt platt huvud
jaa, minä mielestäni erotin eron päitten välillä... suuria pyöreitä tai kartiomaisia.

On sellaisia levyjä seinällä eteisessä ja me liimattiin ja naulattiin ponttiin, mutta laitettiin myös muutama naula helmiponttiin, jos käyttää nauladrivaattoria ja peittää tippexillä (on olemassa kynänä, jolla voi tupsutella) tai vastaavalla, niin ei juuri näy.

• Tykkään
Pagno
  • Laddar…
peternicklas
Elkludde sanoi:
varoitus klammerpistooleista tässä tapauksessa
Miksi?

thestrut sanoi:
jaa, minä ajattelin, että eroja oli kalloissa... suuret pyöreät tai kartiomaiset.
Tyyppi pappspik, levyn keskellä voit todennäköisesti käyttää gipsskruv, mutta sinun täytyy ehkä upottaa vähän niin kovaan levyyn

muistan, että revin pois vanhan sisäkaton, joka oli kiinnitetty naulapyssyllä, se pysyi aika hyvin kiinni!

mutta silloin ne olivat naulattu ehkä joka 5-10 cm
nyt minulla on koolaukset poikittain = tihein kohta oli ehkä 18. cm kohdalla, kun asensin ylimääräisiä koolauksia...

peternicklas sanoi:
Varför?
Det är lätt att köra i kvistar och då slår det sönder skivan,jag har provat

peternicklas
Elkludde sanoi:
On helppo ajaa oksia päin ja silloin levy rikkoutuu, olen kokeillut
OK.

mutta nitojan ostaminen kuulosti hauskalta... joten ehkäpä siksi se voisi olla kokeilemisen arvoista? :D

• Tykkään
Pagno
  • Laddar…
Elkludde sanoi:
Se ei ole sama asia, skivspik on samanlainen kuin pappspik, mutta sinkitty ja heikko noin 1,4 mm, pyöreä litteä pää
Hyvä selvennys, vaikuttaa siltä, että me/jotkut kirjoittavat ilman, että lukevat mitä muut ovat kirjoittaneet, hmmm siitä tuli monimutkaista, tai toinen selvennys, MINÄ en lue joskus mitä muut kirjoittavat, sinä olet oikeassa Elkludde! Mutta minä tarkoitin dyckerten en skivspiken! :banghead: Luulen, että olen tullut enemmän epäviisaaksi viime vuosina.....kuin oli mahdollista!

hitsit, ja juuri tänään ostin dyckertia upotetulla kannalla :/

sekä liimaa ja clipsit...

Siitä tulee jännittävää. Olen asentanut Huntonit Symfonini dyckert-nauloilla ja kipsiruuvilla. Ei lainkaan liimaa. Mutta se on pysynyt paikoillaan 2 vuotta liikkumatta. Aion liimata varmuuden vuoksi ensi kerralla :)

S
Elkludde sanoi:
On helppoa ajaa oksiin ja silloin se rikkoo levyn, olen kokeillut
kuitulevyssä?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.