On vähän kitsasta mutta olisi pitänyt toimia silti. Jos ruuvaa, on riski, että materiaali halkeaa, mikä voi aiheuttaa nämä seuraukset. Kiinnikkeet ovat parempia näihin asennuksiin. Jos ruuvaa, täytyy olla hieman varovainen. Mutta tässä tapauksessa voi olla toinen syy. Kaikki voi tapahtua.....Murphyn laki.
Ruuvattu läpi MDF-levyn.. Kohti kattokoolauksia..ruuvit ovat kiinni katossa...
Huomasin, että levyt olivat todella huokoisia
Joten ruuvasin varovasti...
Luulen, että levyt ovat laajenneet kesän lämmöstä, ja siksi irronneet ruuveista tai jotain sen tyylistä...jätin hyvän välin seiniin
Mutta huomasin joitakin viikkoja sitten, että saumat ovat painuneet alas keskellä kattoa, ikään kuin levyt olisivat pidentyneet...
Ruuvit, naulat tai listat, niillä voisi kiinnittää katon, jos muistan oikein...
Se on valmiiksi maalattuja MDF-levyjä helmipontti-ilmeellä.
Sama on keittiössä+ruokasalissa, joten pitää kai odottaa, että ne putoavat alas myös..:/
Mietin, että kiinnittäisin ne uudelleen, ehkä klipseillä, ja lisäisin ylimääräisen säännön kaikkien väliin, jotta ne olisivat kaksin verroin tiheämpiä...
Minulla on niitä verhoiltuja lastulevyjä makuuhuoneessa, käteviä mutta en pidä niitä niin kovin kauniina...
Mutta tietenkin ne, jotka ovat edelleen katossa, ovat kauniimpia kuin ne, jotka makaavat lattialla...
Olen viettänyt päivän kiinnittämällä huntonit symfoniaa ja mielestäni aloituskuva oli erittäin... inspiroiva :eek:
Joka tapauksessa, Huntonit voidaan kiinnittää kipsiruuvilla, se lukee asennusohjeessa. Ruuviväli 10-15 cm. Mutta porasin ensin läpi levyjen, osittain koska se on niin lähellä reunaa ja osittain koska oli vaikea painaa kipsiruuvi levyn läpi. En näe näkyviä muodonmuutoksia. Näkee sitten talvella, kun on kuivempaa...
Se, että levyt tuntuivat huokoisilta, kuulostaa hieman huolestuttavalta. Mielestäni huntonit on melkein kivikova.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.