Nojar tai nojar onhan se jokaisen oma asia? :) Jos et halua laatan olevan vain fixillä kiinni peltiin, voit tehdä uran rappaukseen, johon sitten kiinnität pellin! Monet tekevät niin, mutta se ei ole jotain, mitä olisin itse tehnyt!
 
Mutta et siis mielestäsi pidä hulluna laittaa klinkkeriä pellille, vain kiinnityslaasti/kosteussulku välissä? Kuulostaa hyvältä.
 
Näin se tehdään! MUTTA sinun täytyy kiinnittää plåten plattaan kuten spikpluggilla 300mm cc!
 
Toivottavasti katsoit kuvan, jonka liitin sivulle 1.
 
Mahtavaa, kiitos! Se oli juuri mitä minun piti tietää. :)
 
mukava kuulla! Lähetä minulle viesti, jos sinulla on lisää kysymyksiä tai jos olet todella tyytyväinen :)
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.