Aion tiivistää ensimmäisen kerroksen ja ullakkokerroksen väliä. Aion muun muassa asentaa joitain kiskoja ja kipsiä, ja silloin haluan tiivistää raot jollakin.
Olisitteko käyttäneet rakennusliimaa, lateksia vai jopa palotiivistystä?
Lateksi on juoksevampi, mutta se irtoaa myös helposti. Arvailen, että rakennusliima (pl400?) on yleisin valinta, jos ammattilaiset tekevät työtä?