Y
Aion tiivistää ensimmäisen kerroksen ja ullakkokerroksen väliä. Aion muun muassa asentaa joitain kiskoja ja kipsiä, ja silloin haluan tiivistää raot jollakin.

Olisitteko käyttäneet rakennusliimaa, lateksia vai jopa palotiivistystä?

Lateksi on juoksevampi, mutta se irtoaa myös helposti. Arvailen, että rakennusliima (pl400?) on yleisin valinta, jos ammattilaiset tekevät työtä?
 
Åsa Lund
Liimaa käytetään liimaamiseen
Saumausmassa käytetään saumaamiseen
Kittiä käytetään pintojen epätasaisuuksien tasoittamiseen
Kahden levyn välillä sinun pitäisi kitata ja laittaa nauha kittiin.
Kaiken ympäri sinun pitäisi saumata, esimerkiksi lateksilla.
Kun olet valmis pohjan kanssa, maalaat
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.