17 722 lukukertaa ·
18 vastausta
18k lukukertaa
18 vastausta
Terassihuone
hei,J jimnor sanoi:Rakensin vastaavan ratkaisun useita vuosia sitten. Mielestäni katto olisi tullut liian matalaksi ja siirsin terassin katon talon katolle ja tein 16mm kanavamuovista jiirikaton, joka sitten jatkuu saumapeltikattoksi, kun pääsen talon päälle. Tämä antoi ilmavan tunteen sen sijaan, että tuntuisi olevansa sisään suljettuna.
Jos tämä sijaitsee etelään päin, haluan varoittaa, että siitä tulee erittäin kuuma, siksi asensin savunvärisen kanavamuovin, johon olen erittäin tyytyväinen!
Käytin kahden eri arkkitehdin apua tämän ratkaisun löytämiseksi ja suosittelen sinulle samaa. Sain ratkaisun, joka kohottaa koko talon tunnelmaa, jolloin terassi tuli talon osaksi eikä lisäosaksi, joka ei oikeastaan sovi...
Arkkitehdeille + piirtäjälle, joka teki rakennuslupapiirustukset, maksoin 12' + viskin ;-)
Sitten loput maksoivat ~80'
En tiedä oletko yhä täällä, mutta olen erittäin kiinnostunut näkemään, kuinka ratkaisusi onnistui. Minulla on vapaa-ajan asunto, joka on erittäin matala ja kulmassa, ja etsin kuumeisesti sopivaa ratkaisua, joka ylipäätään toimisi. Alun perin pulpettikatto, mutta siitä tulee todella matala ja vaikea saada liimapuupalkkeja sisään peittämättä olemassa olevia ikkunoita. Ehkä sellainen ratkaisu kuin sinulla voisi toimia, mutta en oikein ymmärrä kuinka se on tehty. Voit pm täällä tai lähettää sähköpostia suoraan ch@thano.se
Voit painaa foorumin jäsenen nimeä nähdäksesi, milloin hän oli viimeksi kirjautuneena. Tässä tapauksessa vuonna 2009.F fundersam63 sanoi:hei,
En tiedä, oletko vielä täällä, mutta olen erittäin kiinnostunut näkemään, kuinka ratkaisusi toteutui. Minulla on vapaa-ajan asunto, joka on erittäin matala ja kulmassa, ja etsin kiivaasti sopivaa ratkaisua, joka toimisi ylipäätään. Aluksi pulpettikatto, mutta siitä tulee todella matala, ja on vaikea saada liimapuupalkkeja ilman, että ne peittävät olemassa olevia ikkunoita. Ehkä sellainen ratkaisu kuin sinulla voisi toimia, mutta en oikein ymmärrä, miten se on tehty
Voit lähettää minulle yksityisviestin täällä tai sähköpostia suoraan osoitteeseen ch@thano.se
Hei, oletko löytänyt hyvää ratkaisua tähän?F fundersam63 sanoi:hei,
En tiedä oletko vielä täällä, mutta olen erittäin kiinnostunut näkemään, miten ratkaisusi onnistui. Minulla on vapaa-ajan asunto, joka on erittäin matala ja kulmassa, ja etsin kiihkeästi sopivaa ratkaisua, joka ylipäänsä toimii. Aluksi pulpettikatto, mutta siitä tulee todella matala ja on vaikea saada liimapuupalkkeja sisälle ilman, että ne peittävät olemassa olevia ikkunoita. Ehkä sellainen ratkaisu, kuin sinulla on, voisi toimia, mutta en oikein ymmärrä, miten se voi olla tehty. Voit laittaa pm täällä tai lähettää suoraan sähköpostitse ch@thano.se
hej,
Paras ratkaisu, jonka olen löytänyt, on korvata koko katon kulma niin, että noin puolet osasta on viherhuone ja toinen osa nykyinen huone, mutta niillä on yhteinen harjakatto, joka nousee toisen osan harjaan.
Kuitenkin jätän toimenpiteen väliin omalta osaltani, koska en halua alkaa tekemään sellaista katonkorotusta.
Paras ratkaisu, jonka olen löytänyt, on korvata koko katon kulma niin, että noin puolet osasta on viherhuone ja toinen osa nykyinen huone, mutta niillä on yhteinen harjakatto, joka nousee toisen osan harjaan.
Kuitenkin jätän toimenpiteen väliin omalta osaltani, koska en halua alkaa tekemään sellaista katonkorotusta.
Klikkaa tästä vastataksesi