Snailman
byggmaxilla on ilmeisesti vihreäksi värjättyä vahvistettua teippiä, joka muistuttaa T-flexiä, maksoi noin 100kr rulla, menee hetki ennen kuin saan saksalaisen teippini loppumaan, mutta jos joku muu haluaa testata ja mielellään raportoida tulokset täällä, niin se on hyvä

en löytänyt sitä vielä heidän kotisivuiltaan, en muista miten se oli merkitty.
 
No vihdoin sain hieman teippiä Saksasta. Tilasin Tacoflexiä ja ne ovat identtisiä aiempien T-Flexieni kanssa, mutta eri värityksellä. Tilaus sujui loistavasti ja ostin 15 rullaa noin 1700:lla ja noin 36 tuntia tilauksen jälkeen paketti oli Malmössä. Sitten Schenker otti ohjat...14 päivää myöhemmin lähetys ilmoitetaan sen jälkeen, kun he olivat lähettäneet sen noudettavaksi Gotlantiin, vaikka paketin piti mennä pääkaupunkiseudulle! Vaikuttavaa! :thumbdown:
Sitten minua hieman mietitytti kun haen paketin ja saan Burger Kingin laatikon, jossa on 5x2,5 kg Pommes Frites, mutta kun avasin sen, sisällä oli tilaamani teippirullat!
Voin lämpimästi suositella!

Pahvilaatikko Burger King -logolla ja vieressä rulla vihreä-valkoista Tacoflex-teippiä etiketteineen.
 
  • Tykkään
Mikael_L
  • Laddar…
Täydellistä!
Jos sinulla on onnea, saat bonuksena heikon tuoksun frityyriöljystä työmaalla :)
 
Mikael_L
Robert 75 sanoi:
Sitten on VIIMEINEN saanut hieman teippiä Saksasta. Tilasin Tacoflexin ja ne ovat identtisiä aikaisempien T-Flexini kanssa, mutta eri väreillä. Tilauksen tekeminen sujui loistavasti ja ostin 15 rullaa ~1700:lla ja noin 36 tuntia tilauksen jälkeen paketti oli Malmössä. Sitten Schenker otti ohjat... 14 päivää myöhemmin lähetys ilmoitettiin sen jälkeen, kun he olivat lähettäneet sen noutoa varten Gotlantiin, vaikka paketin piti mennä pääkaupunkiseudulle! Vaikuttavaa! :thumbdown:
Tulin hieman mietteliääksi, kun hain pakettia ja sain Burger Kingin laatikon, jossa oli 5x2,5 kg ranskalaisia perunoita, mutta kun avasin sen, se sisälsi tilatut teippirullat!
Voin vahvasti suositella!
Hauska viesti. :thumbup:
Olikohan se kahden viikon odottamisen arvoinen tuon tarinan vuoksi? :rolleyes:
 
Ja eikö olekin mukavaa, että kaikki voi tapahtua paketien kanssa kun ne ylittävät ruotsin rajan.
Harvoin on pysähdyksiä tai pitkiä odotusaikoja ulkomailla.. mutta täällä..:mad:
 
Kokemukseni teipistä PAPERILLA:

Läpinäkyvä rakennusteippi: täysin hyödytön, joo tiedän, ettei sellaista pitäisi käyttää, mutta se oli hätätapaus ja oikea teippi oli loppu (suurin osa on korvattu oikealla teipillä)

Stokvis PS1433 (vihreä läpinäkyvä) paljon teipistä on irronnut ennen kuin ehdin laittaa pintamateriaalit. HUOM! Teippaamisen lämpötila on ehkä ollut liian alhainen 8-10°C? Ja tämä ei ole oikea teippi paperille.

Sitko 586, Stokvis ?? ja tuntematon; Kaikki vihreät ruskealla suojapaperilla, ne ovat toimineet erittäin hyvin!

Jos joku teippi kestää 50 vuotta, en tiedä?!
 
Fiskarhedenvillan lähetti Parocin teipin rakennussarjan mukana.
Autotalliin ostin T-Flexiä.
Mielestäni molemmat toimivat hyvin. Mutta koin, että Parocin teippi tarttui paremmin muoviin ja muihin materiaaleihin (puu). Paroc oli parempi kulmien teippaamisessa, joustavampi. Paroc tuntui paksummalta, jollain tapaa tukevammalta.
 
Onko joku viime aikoina tilannut Saksasta ja voisi suositella jotain toimittajaa? Aiemmin linkitetty toimittaja ei enää myy.
On myös paljon muita merkkejä Saksasta, jotka ovat vihreitä/keltaisia ja joissa on klassinen suojapaperi sivulla, kun taas taco-teippiä ei myydä niin usein, onko joku kokeillut muita merkkejä?
 
Tilasin viime viikolla samasta paikasta. Toimii yhtä hyvin kuin aina.
 
RickeP miltä myyjältä/kaupasta?
 
Löysin itse, he todennäköisesti päivittävät juuri sivuaan.
 
S
Snailman sanoi:
byggmaxilla on ilmeisesti vihreävärinen teippi vahvistuksella, joka muistuttaa T-flexiä, maksoi noin 100kr rulla, kestää ennen kuin saan loppuun minun saksalaisen teipin, mutta jos joku muu haluaa testata ja mielellään raportoida tuloksen täällä, niin se on hyvä

en löytänyt sitä vielä heidän verkkosivuiltaan, en muista miten se oli merkitty.
Pidän tästä todella paljon, kiinnittyy todella tiukasti. Toimii ainakin hyvin.
 
DanielF sanoi:
Pidän tästä erittäin paljon, se tarttuu erittäin hyvin. Toimii ainakin hyvin.
Samaa mieltä! Yhtä hyvä kuin vastaavat muutamalta muulta tunnetummalta merkiltä, joita olen käyttänyt. Haittapuoli on, että tämä on vain 50mm verrattuna 60mm, joka toinen on ollut, mutta se riippuu siitä, mihin sitä aiotaan käyttää. Saumantiivistykseen ei ole ongelmaa!
 
Nyt on tilaus tehty heidän monipaketistaan, samalla tilasin vähän SDS-poranteriä ja tiikerisahanterä, jotka nekin olivat todella hyvään hintaan, katsotaan minkälainen laatu niissä on. Valitsin korttimaksun, mutta en koskaan päässyt mihinkään korttimaksulomakkeeseen, joten katsotaan miten se menee, olen lähettänyt kyselyn asiakaspalveluun.
 
Sain tavarat kotiin eilen, valitsin heidän paketin, jossa on sekalaista teippiä ja liimaa/saumamassaa. Hyödynsin tilaisuuden myös ostaa SDS Plus poran, joka oli erittäin hyvässä hinnassa verrattuna Ruotsiin. Teippi näyttää vankalta ja hyvältä, mutta en ole vielä testannut sitä.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.