81 018 lukukertaa ·
121 vastausta
81k lukukertaa
121 vastausta
Teippi höyrynsulkua varten!
Jäsen
· turkiet
· 553 viestiä
Voin vain yhtyä kuoroon, älä osta byggmax blå skittejp, täysin arvoton. Irtoaa hetken kuluttua
T-flex on kallis mutta toimii
Olen muovittanut kokonaisen talon, jossa on 1,5 kerrosta, ilmanvaihtoputket aiheuttavat suuria ongelmia, kun niiden täytyy kulkea diffspärren läpi
HUOM älä käytä hopeateippi/vävtejp, liima kuivuu joidenkin vuosien jälkeen, olen nähnyt sen itse muissa taloissa
T-flex on kallis mutta toimii
Olen muovittanut kokonaisen talon, jossa on 1,5 kerrosta, ilmanvaihtoputket aiheuttavat suuria ongelmia, kun niiden täytyy kulkea diffspärren läpi
HUOM älä käytä hopeateippi/vävtejp, liima kuivuu joidenkin vuosien jälkeen, olen nähnyt sen itse muissa taloissa
Viimeksi muokattu:
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 586 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 586 viestiä
En ole vielä ehtinyt tilata, olen käyttänyt joitakin rullia t-flex tähän mennessä, mutta nyt se on varmaan tehtävä, mietin vaan kuinka maksoit heille, heillä on paljon vaihtoehtoja joita en oikein ymmärtänytRickeP sanoi:
OK, Byggmax-teippi poistuu siis kokonaan. Tein nyt tilauksen muutamasta rullasta RickeP:n vinkkien perusteella. Paikallisessa XL-byggissä T-flex-rullasta pyydettiin lähes 300 kruunua, ja mielestäni se on silkkaa riistoa.
Käytän rörkrage putkilleni. Mielestäni se helpottaa paljon.Västerhaninge 17 sanoi:Voin vain yhtyä kuoroon, älä osta byggmax sininen teippi, täysin arvoton. Irtoaa ajan myötä
T-flex on kallis, mutta toimii.
Olen peittänyt koko talon, jossa on 1,5 kerrosta, ilmanvaihtoputket aiheuttavat paljon ongelmia, kun ne menevät diffuusiosuojan läpi
HUOM älä käytä hopeateippiä/verkkoteippiä, liima kuivuu jonkin ajan kuluttua, olen nähnyt sen itse muissa taloissa
http://www.soliduct.com/rorkrage-angsparr-dia-80-dia-200/p-2509.htm
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 586 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 586 viestiä
nyt olen tilannut, joten saa nähdä miten se sujuu...
edit luulin ensin, että täytyi rekisteröityä moneybookersiin, mutta ei tarvinnutkaan (verified by visa meni kyllä heidän kauttaan, mutta ilman rekisteröintiä)
edit luulin ensin, että täytyi rekisteröityä moneybookersiin, mutta ei tarvinnutkaan (verified by visa meni kyllä heidän kauttaan, mutta ilman rekisteröintiä)
Joskus täytyy käyttää google translateaSnailman sanoi:
Maksoin PayPalilla, mutta se toimii varmasti yhtä hyvin kortilla tai pankkisiirrolla.
Pankkisiirrolla saa vähän alennusta.
Snailman
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 586 viestiä
Snailman
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 586 viestiä
Voiko nähdä mitä tilaukselle tapahtuu? he ovat vastaanottaneet tilauksen ja saaneet maksun, se on edelleen ainoa asia, jonka voin lukea heiltä ensimmäisestä päivästä lähtien, kun kirjaudun sisään befestigungsfuchs.de-sivustolle.
Minun tilauksessani lukeeSnailman sanoi:
29.03.2012 02:03:57 Offen
29.03.2012 02:05:05 In Bearbeitung
Maksoin PayPalilla
Täytyy klikata suurennuslasia tilauksen vieressä, jotta näkee tämän
Nyt olen ostanut kaksi rullaa T-FLEX hintaan 249 kr kappaleelta plus kaksi asennusliimaa TACK HTX hintaan 159 kr kappaleelta Beijeristä. Yhteensä 816 kr, kallista kyllä, mutta toivon, että voin palauttaa puolet. Ovatko nämä nyt optimaaliset tuotteet?
T-Flex ja Taco-Flex on valmistettu samassa yrityksessä, D-Tack.Amatörbyggaren sanoi:
Sanoisin 99% varmuudella, että se on täsmälleen sama teippi, eiväthän nimetkään ole kovin erilaiset
Joten tilaa vain ja ala teippaamaan.