Voin vain yhtyä kuoroon, älä osta byggmax blå skittejp, täysin arvoton. Irtoaa hetken kuluttua:thumbdown:

T-flex on kallis mutta toimii

Olen muovittanut kokonaisen talon, jossa on 1,5 kerrosta, ilmanvaihtoputket aiheuttavat suuria ongelmia, kun niiden täytyy kulkea diffspärren läpi:(

HUOM älä käytä hopeateippi/vävtejp, liima kuivuu joidenkin vuosien jälkeen, olen nähnyt sen itse muissa taloissa
 
Viimeksi muokattu:
Snailman
RickeP sanoi:
Kyllä, tein sen, ja aion tehdä sen uudelleen tänään.
Kesti noin viikon, schenker hukkasi paketin ensimmäisellä kerralla.
Mutta he lähettivät nopeasti uuden, kun olivat puhuneet schenkerin kanssa, joten asiakaspalvelu vaikuttaa toimivan hyvin.
En ole vielä ehtinyt tilata, olen käyttänyt joitakin rullia t-flex tähän mennessä, mutta nyt se on varmaan tehtävä, mietin vaan kuinka maksoit heille, heillä on paljon vaihtoehtoja joita en oikein ymmärtänyt :o (huolimatta yhdestä saksankurssista muinoin)
 
OK, Byggmax-teippi poistuu siis kokonaan. Tein nyt tilauksen muutamasta rullasta RickeP:n vinkkien perusteella. Paikallisessa XL-byggissä T-flex-rullasta pyydettiin lähes 300 kruunua, ja mielestäni se on silkkaa riistoa.
 
Västerhaninge 17 sanoi:
Voin vain yhtyä kuoroon, älä osta byggmax sininen teippi, täysin arvoton. Irtoaa ajan myötä:thumbdown:

T-flex on kallis, mutta toimii.

Olen peittänyt koko talon, jossa on 1,5 kerrosta, ilmanvaihtoputket aiheuttavat paljon ongelmia, kun ne menevät diffuusiosuojan läpi:(

HUOM älä käytä hopeateippiä/verkkoteippiä, liima kuivuu jonkin ajan kuluttua, olen nähnyt sen itse muissa taloissa
Käytän rörkrage putkilleni. Mielestäni se helpottaa paljon.
http://www.soliduct.com/rorkrage-angsparr-dia-80-dia-200/p-2509.htm
 
Snailman
nyt olen tilannut, joten saa nähdä miten se sujuu...

edit luulin ensin, että täytyi rekisteröityä moneybookersiin, mutta ei tarvinnutkaan (verified by visa meni kyllä heidän kauttaan, mutta ilman rekisteröintiä)
 
Snailman sanoi:
En ole vielä ehtinyt tilaamaan, olen käyttänyt joitakin rullia t-flex tähän mennessä, mutta se täytyy tapahtua nyt, mietin, miten maksoit heille, heillä on niin paljon vaihtoehtoja, joita en ole oikein onnistunut selvittämään :o (huolimatta jostain saksankurssista muinaisina aikoina)
Joskus täytyy käyttää google translatea :D
Maksoin PayPalilla, mutta se toimii varmasti yhtä hyvin kortilla tai pankkisiirrolla.
Pankkisiirrolla saa vähän alennusta.
 
Snailman
Voiko nähdä mitä tilaukselle tapahtuu? he ovat vastaanottaneet tilauksen ja saaneet maksun, se on edelleen ainoa asia, jonka voin lukea heiltä ensimmäisestä päivästä lähtien, kun kirjaudun sisään befestigungsfuchs.de-sivustolle.
 
Snailman sanoi:
Voiko nähdä, mitä tilaukselle tapahtuu? he ovat vastaanottaneet tilauksen ja saaneet maksun, se on edelleen ainoa asia, jonka voin lukea heidän sivuiltaan edelleen, kun kirjaudun befestigungsfuchs.de-sivustolle
Minun tilauksessani lukee
29.03.2012 02:03:57 Offen
29.03.2012 02:05:05 In Bearbeitung

Maksoin PayPalilla

Täytyy klikata suurennuslasia tilauksen vieressä, jotta näkee tämän
 
Nyt olen ostanut kaksi rullaa T-FLEX hintaan 249 kr kappaleelta plus kaksi asennusliimaa TACK HTX hintaan 159 kr kappaleelta Beijeristä. Yhteensä 816 kr, kallista kyllä, mutta toivon, että voin palauttaa puolet. Ovatko nämä nyt optimaaliset tuotteet?
 
Amatörbyggaren sanoi:
Nyt olen ostanut kaksi rullaa T-FLEX hintaan 249 kr ja kaksi liimaa TACK HTX hintaan 159 kr Beijeristä. Yhteensä 816 kr, kallista kyllä, mutta toivon, että voin palauttaa puolet. Ovatko nämä nyt optimaaliset tuotteet?
T-Flex ja Taco-Flex on valmistettu samassa yrityksessä, D-Tack.
Sanoisin 99% varmuudella, että se on täsmälleen sama teippi, eiväthän nimetkään ole kovin erilaiset ;)

Joten tilaa vain ja ala teippaamaan.
 
Snailman
Minulla lukee
Offen
Zahlung ist eingegangen

Ajattelin mainita, että Tesalla näyttää olevan teippiä, jota voi myös liimata muihin materiaaleihin tesa Seal Flex 60073
 
  • Tykkään
helrob
  • Laddar…
Tänään sain rullani, nopeat toimitukset!
 
Snailman
RickeP sanoi:
Tänään sain rullat, nopea toimitus!
Miten sait ilmoituksen toimituksesta?
 
Snailman sanoi:
Miten sait ilmoituksen toimituksesta?
Kirje, jossa oli avi Schenkeriltä.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.