Snailman
Palautteena vähän.
Ostin tacoflexin kokeillakseni. Ja se toimii tosi hyvin. Olen verrannut sitä t-flex-rullaan. Ja ne näyttävät olevan täysin samanlaiset.

RickeP,

Tilasitteko befestigungsfuchs.de:stä? Kuinka kauan toimitus kesti?

Tämä kysymys teipistä tulee erittäin ajankohtaiseksi noin viikon kuluttua, kun asetan muovin maahan mökin perustuksissa. Silloin minun täytyy sekä jatkaa muovia pituussuunnassa että tiivistää pylväiden, putkien ym. ympäriltä. Luulen, että olen lukenut jostain, että LFS (Ljungby Fukt ......) suositteli kangasteippiä, kestävämpää. Mutta nyt epäröin, ehkä minun pitäisi ostaa rakennuskalvoteippiä Byggmaxilta. Mitä mieltä foorumi on?

Vältä Byggmaxteippiä, huono liima ja selvästi huonompi tarttuvuus kuin esim. Tessa, ei ole pienen säästön arvoinen....

Viimeksi muokattu:
Joo, oikeastaan en ajatellut niin paljon hintaa vaan eroa kangasteipin ja "tavallisen" teipin välillä. Hintaero kahdelle teippirullalle on kuitenkin vähäpätöinen. Mutta sitten Byggmax teippi jää pois liiman takia. Kiitos.

Glenn K sanoi:
Vältä Byggmaxteippiä, kelvoton liima ja selvästi huonompi tarttuvuus kuin esim. Tessa, ei kannata pieniä säästöjä....
Byggmax myy kahta eri mallia, yksi sininen ja yksi läpinäkyvä, jälkimmäinen on Tesa.

Olen käyttänyt molempia, ja mielestäni sininen toimii paljon paremmin, se on paljon pehmeämpi ja joustavampi ja sillä on parempi tarttuvuus kuin Tesalla kun olen verrannut niitä rinnakkain.

Tärkeintä, kun teippaa/liimaa, on että pinnat ovat puhtaat ja kuivat, joten en yrittäisi käyttää mitään tyyppiä teippiä ryömintätilassa.

Täällä oli useita ehdotuksia. Suositus on itse asiassa tiivistää kaikki saumat ja silloin teippi on lähinnä käden ulottuvilla. Kuinka muuten minun pitäisi tehdä?

jaso sanoi:
RickeP,

Tilasitteko befestigungsfuchs.de:stä? Kuinka kauan kesti toimitus?
Joo, niin tein, ja aion tehdä sen taas tänään.
Kesti noin viikon, schenker kadotti paketin ensimmäisellä kerralla.
Mutta he lähettivät nopeasti uuden sen jälkeen, kun he olivat puhuneet schenkerin kanssa, joten asiakaspalvelu näyttää toimivan hyvin.

Daniel78 sanoi:
Byggmax myy kaksi eri mallia, yksi sininen ja yksi läpinäkyvä, jälkimmäinen on Tesa.

Olen käyttänyt molempia, ja mielestäni sininen toimii paljon paremmin, paljon pehmeämpi ja joustavampi, ja parempi tarttuvuus kuin Tesalla kun olen verrannut niitä rinnakkain.

Tärkeintä teippaamisessa/liimaamisessa on, että pinnat ovat puhtaita ja kuivia, joten en yrittäisi käyttää mitään teippiä roomalattiassa.
Mielestäni sininen oli aivan arvoton sekin, pienimmästä epätasaisuudesta se irtoaa. Joten osta se kalliimpi niin tiedät, että se pysyy, saksasta se on lisäksi halvempi!

Mikael_L
jaso sanoi:
Miten on Byggmax teipin laita höyrynsulkuihin? 70 kr 25 metriltä.

[linkki]
Ostin kokeeksi yhden rullan (sininen, johon linkkaat). Minusta se oli roskaa!
Ei tartu kovin hyvin. Yritän käyttää sen paikoissa, joissa melkein mikään teippi ei voi epäonnistua.

Olen aiemmin käyttänyt rullan TESA:a, sen jälkeen löysin T-flexin, joka on aivan upea. (Mutta kallis)

Mikael_L
Pidämme ketjua elossa vielä 2 vuotta, niin se on 10-vuotisjuhla. :D:thumbup:

Minulle ketju on uusi ja hyödyllinen. Ja paljon erilaisia mielipiteitä, hyvä asia demokratian kannalta, mutta hieman hämmentävää. Jos aion nyt ostaa teippiä, mistä ostan TESA tai T-flex, onko Beijerillä usein? Onko joku testannut muovia perustusväljyyteen?

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.