Hei!
Olen parhaillaan remontoimassa eteistä ja olen nyt päässyt siihen vaiheeseen, että pitäisi asentaa kattolistat, jotka vaihdetaan vanhojen tilalle. Olen etsinyt tietoa täältä foorumilta, mutta en ole oikein löytänyt tai ymmärtänyt, miten minun pitäisi edetä.

Ostin allmogelistat Byggmaxilta ja nyt pitäisi asentaa ne sisä- ja ulkokulmiin, mutta en onnistu saamaan kiinni, miten minun pitäisi sahata ja mitä kulmia ja asteita minun pitäisi käyttää. Koska listassa on tilaa takana ja se ulottuu seinästä, olen ihan pyörällä päästäni, mitä kulmia pitäisi käyttää. Lisäksi lista on kuvioitu tai miten sen nyt sanoisi, joten se tekee hommasta vieläkin kinkkisemmän. (Jos ette tiedä, mitä listaa tarkoitin, käykää Byggmaxin nettisivuilla ja katsokaa allmogelistat kattoon.)

Minulla on sähkökapasaha ja jiirisaha, joita voi kallistaa sekä pystysuoraan että vaakasuoraan.

Toivottavasti ymmärrätte, mikä ongelma on ja että joku voi tarjota ratkaisuja. Tällä hetkellä tuntuu siltä, ettei tämä ollut paras mahdollinen lista ostaa, kun ei ole täysipäiväinen puuseppä. =)

Terveisin, //buzzador

Aseta lista sahaan samalla tavalla kuin se tulee kattoon. Tee jiiri 45 astetta.

Joo, onhan se kummallista kuinka voi joskus monimutkaistaa asiat ja tehdä ne vaikeammiksi kuin ne ovat. Menihän se todella hyvin sen pienen yksinkertaisen ja hyvän selityksen jälkeen, tuli hienot ja täydelliset kulmat. Kiitos todella paljon vastauksestasi styrman1! //buzzador

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.