• Tykkään
kalubah
  • Laddar…
Mahtavaa, se oli se! Kiitos! Vähän huonosti tietoa kotisivulla vain. En löydä oikeastaan mitään tietoa ollenkaan...:x

Ei kovin paljon tietoa tästä... :x

Jos haluat käyttää diffuusiolle avointa eristystä kellarin seinän sisäpuolella, open-cell polyuretaani voi olla vaihtoehto, joka ruiskutetaan suoraan seinää vasten.

Joku täällä foorumilla sai suosituksen ruiskuttaa closed-cell polyuretaania kellarin seinän sisäpuolelle. Minusta se tuntui vähän epäilyttävältä, mutta muistan, että hän sai tuon suosituksen kahdelta eri yritykseltä, joista toisen olen palkannut eristämään kattoni, ja olen erittäin tyytyväinen siihen, ja pidin heitä myös hyvinä.

Closed cell kuulostaa oudolta, mutta oletan, että open-cell voisi olla samanlainen kuin se, mitä etsin.

Luin myös artikkelin GDS:ssä ja kiinnostuin, kunnes näin hinnan, 600kr/neliö...

Onneksi en tarvitse kovin monta neliötä, joten se voi olla ok. Olen ollut yhteydessä jälleenmyyjään, ja se suunnittelee tuotteen lanseerausta Ruotsin markkinoille vuoden 2014 alussa.

GDS on pohjimmiltaan tanskalainen lehti. Mutta ulkopuolelta eristämisen idea on, että sisäpuolen lämpö auttaa kuivattamaan kellariseinää. Jos eristät sisäpuolen, siirrät lisäksi "kylmärajan" kauemmas seinän sisäänpäin ulkopuolelta katsottuna, ja kosteus jää seinään, jos on huonoa onnea.

Viimeisimmässä numerossa he näyttävät projektin, jossa he käyttävät Ytongs Multiporia seinän sisäpuolen eristämiseen. Vaikuttaa olevan samankaltainen tuote.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.