4 143 lukukertaa ·
24 vastausta
4k lukukertaa
24 vastausta
"Tee se itse" - mikä eristysmateriaali?
Jos haluat käyttää diffuusiolle avointa eristystä kellarin seinän sisäpuolella, open-cell polyuretaani voi olla vaihtoehto, joka ruiskutetaan suoraan seinää vasten.
Joku täällä foorumilla sai suosituksen ruiskuttaa closed-cell polyuretaania kellarin seinän sisäpuolelle. Minusta se tuntui vähän epäilyttävältä, mutta muistan, että hän sai tuon suosituksen kahdelta eri yritykseltä, joista toisen olen palkannut eristämään kattoni, ja olen erittäin tyytyväinen siihen, ja pidin heitä myös hyvinä.
Joku täällä foorumilla sai suosituksen ruiskuttaa closed-cell polyuretaania kellarin seinän sisäpuolelle. Minusta se tuntui vähän epäilyttävältä, mutta muistan, että hän sai tuon suosituksen kahdelta eri yritykseltä, joista toisen olen palkannut eristämään kattoni, ja olen erittäin tyytyväinen siihen, ja pidin heitä myös hyvinä.
GDS on pohjimmiltaan tanskalainen lehti. Mutta ulkopuolelta eristämisen idea on, että sisäpuolen lämpö auttaa kuivattamaan kellariseinää. Jos eristät sisäpuolen, siirrät lisäksi "kylmärajan" kauemmas seinän sisäänpäin ulkopuolelta katsottuna, ja kosteus jää seinään, jos on huonoa onnea.
Klikkaa tästä vastataksesi