Olen täyttänyt vaakasuuntaisen käytävän huoneessa EPS:llä ja lopuksi Weber Floor 4320 kuituvahvistetulla tasoitteella. Olin kuitenkin hieman varovainen täyttäessäni reikää, jotta en täyttäisi liikaa, ja näin ollen täytetty alue jäi noin 1 mm matalammaksi kuin ympäröivä betonilattia.

Mitä minun pitäisi parhaiten käyttää tämän täyttämiseen? Lisää tasoitetta? Vai onko olemassa jotain sementtipohjaista tasoitetta, jota voi sekoittaa pastaksi ja levittää "laajasti"?

Otathan mielellään vastaan tuotesuosituksia! (Tämä on kuivassa huoneessa ja kyse on noin 2 m2 alueesta)

Helpoin ratkaisu olisi tietysti jatkaa Floor 4320:lla, koska minulla on vielä yksi säkki jäljellä. Mutta olen epävarma siitä, miten se pitäisi sekoittaa? Nestemäiseksi vai "pastaksi"?

Kiitos etukäteen

Finjan sivustolla löysin tämän ohjeen, vaikuttaa fiksulta ylitevästi ja sitten teräsliipata, silloin pitäisi päästä oikealle tasolle.
Korjausohje betonilattian paikkaamiseen, jossa on käytetty betonin täyttöä ja puulistoja mittaamiseen vaakatason saavuttamiseksi.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
Anders243
  • Laddar…
Kiitos kaikista vastauksista! Minä katson, onko joku viikonloppuna avoinna oleva bygghandlarella jotain, joka muistuttaa tätä.

Mitä aiot tehdä sen jälkeen? Jättää sellaiseksi tai valita jonkin huipun päällysvaatteen. Jos se jää sellaiseksi kuin se on, olisin valinnut jotain vuorirakenteen kaltaista ympäristöä. Jos siihen tulee jotain päälle, niin olisin jatkanut sillä, mitä sinulla oli kotona hieman kiinteämmässä sekoituksessa.

Aion lopulta asentaa parkettilattian kaikkialle. (Ikääntymistä kestävä muovi + Pahvi + parketti)

Tänään sain muutoksia suunnitelmiini, joten en ole käynyt etsimässä tasoitetta, joten saatan kokeilla hieman paksumpaa sekoitusta itsetasoittuvasta laastista, jota minulla on jo kotona. Palaan asiaan, miten se onnistui! :)

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.