Kyllä. virheeni - makadam on oikea nimi. Tarkoitin pikemminkin niitä fraktioita, joita magneetti ehdotti :)
 
Luulen, että ketjun aloittaja tarkoittaa, että tila, jonka hän aikoo tasoittaa, on 2–4 cm paksu/syvä.
 
S
magnetens sanoi:
Luulen, että TS tarkoittaa, että tila, jonka hän aikoo tasoittaa, on 2 - 4 cm paksu/syvä
joo anteeksi. :o

sano mitä makadamilla pitää tehdä niin saat oikeanlaisen
 
Jos sinulla on puusta tehty syll, jonka päällä ulkoseinät seisovat, on tärkeää toimia oikein, sillä tässä lisääntyy kosteuspainetta. Ehkä ylimääräinen silmukka.
 
S
Fixar_Krille sanoi:
Jos sinulla on puusta tehty alajuoksu, johon ulkoseinät nojaavat, on tärkeää tehdä oikein, koska nyt kosteuspaine lisääntyy. Ehkä lisälenkki.
kosteuspaine mistä?
 
Olemassa oleva betonilaatta, joka saa nyt solumuovia päälleen.
 
Olen juuri saanut käsiini sorakuopan, joka voi kuljettaa kotiin puolestani. Siellä oli pesemätöntä 2-4mm sepeliä. Sitten siellä oli 1-5 pestyä hiekkaa. Onko edelleen sepeli, joka sopii parhaiten, mitä luulette? Kyllä, se on puusta tehty julkisivu, joka on päällystetty jollain kyllästyksellä. Joidenkin alla on myös syllpapp.
 
Kuva kynälaudasta kiitos. olin valinnut pesty 1-5.
 
S
Talosi voi hyvinkin olla rakennettu painetulla syll:llä ilman alapuolella olevaa paperia (kuten minun). Riskinä siinä, että teet kuten suunnittelet, on että laatta tulee kosteammaksi, kosteus ei voi tuulettua minnekään ja alkaa sen sijaan imeytyä sylli:hin.

Mielestäni sinun pitäisi joko olla eristämättä lainkaan ja käyttää tuuletettua lattiaa, tai sitten piikkaat koko laatan ja teet kokonaan oikein.
 
Lattialaatta ja seinäeristys purkukohteessa, jossa näkyvissä eristettä ja puun rakenne.

Eristetystä betonilattiasta ja osittain paljaasta puurunkoisesta seinästä lähikuva, jossa näkyy eristemateriaalia.
 
Tämä täytyy poistaa.
 
Ehkä leikata levyt 300 ylös vapauttaa sivuilta kohdistaen kiinnittää plinttijärn olemassa olevaan betoniin. Sitten leikata pois regel, laittaa papp ja antaa betonin täyttää. Sitten laittaa uusi syll uuden betonin päälle.
 
Okok onko se niin huonoa? Eikö voi laittaa solumuovia etäisyydeksi seinään vasten ja olla valamatta koko matkaa ulkoseinään asti. Onko niin todennäköistä, että olemassa oleva laatta kostuu, jos laattojen väliin tulee solumuovi?
 
Kyllästetyt ja valetut palkit ovat tunnettu riskirakenne. Se, mitä aiot nyt tehdä, muuttaa edellytyksiä, todennäköisesti huonompaan suuntaan, ja siten riskiä saada epäterveellinen talo.

Meillä on myös valetut palkit, mutta eivät kyllästetyt ja vältämme muutoksia. Lattialämmitys olisi mukavaa, mutta jätämme sen pois juuri tästä syystä.

Sinulla on nyt ainutlaatuinen mahdollisuus korjata tämä rakenne, tartu siihen - sillä se ei tule toistumaan.
 
Se oli jo väärin alun perin, mutta solumuovi voi pahentaa sitä. Sitten on monia taloja, joissa tämä ratkaisu toimii hyvin, mutta se on aina riski.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.