Hei

Tarvitsen seinäkiinnikkeen liitteenä olevan luonnoksen mukaisesti, joko pyyhetankoa muistuttavana tai kahden "koukun" muodossa kuvan mukaisesti. Kiinnikkeen täytyy olla riittävän vahva kantamaan kuormaa sekä pystysuunnassa (alas) että vaakasuunnassa seinästä ulos (vetämällä).

Onko tällaisia kiinnikkeitä saatavana?

Terveisin

HH

Googla "stödhandtag" så får du tuhansia osumia! Uskon varmasti, että jokin sopii sinun mittoihisi!

Loistavaa Sickan, loistavaa. Minä liikuttun!

Sen jälkeen kun olen tarkistanut tukikahvat, totean, että se todennäköisesti toimii, mutta ei ole ihanteellinen.

Teen yrityksen uudella luonnoksella. Mikä tämän tyyppinen kiinnike on nimeltään ja mistä voin hankkia sen?

Minulle tärkeää on saada kiertopiste esineelle, joka voidaan taittaa ylöspäin seinän suuntaisesti. Tässä luonnoksessa pultti toimii kiertopisteenä.

Ystävällisin terveisin

HH

Sitten yritän uudelleen auttaa! :)

Mitä mieltä olet jostakin tällaisesta? Mutta tietysti ei pulttia, vaan ruuvi seinään? Tai onko se liian karkea ja rosoinen, jos se on sisätiloihin?

Metallinen U-muotoinen kiinnike, jossa on keskellä pultti ja reikiä molemmilla sivuilla seinäkiinnitystä varten.

http://www.benders.se/sok/?q=stolpsko

Tuon voi korjata mikä tahansa peltiseppä/seppä sinulle siinä mitassa, jonka haluat.

@Maveric77 - hyvä ajatus siellä. Ulkonäkö ei ole ongelma. Kuitenkin jalustrakengät saattavat olla vähän pitkät, eli ne ulottuvat liian kauas seinästä :(

@Janus82 - ehdottomasti. Ehkä se on se reitti, jota minun on mentävä lopulta.

Onko vain minä, joka ajattelee, että on kummallista, jos tällaista vakiotuotetta ei ole olemassa? Ei kai voi olla, ettei ihmiskunta koskaan tarvitse kiintopistettä tasossa?

Olen jopa katsonut venevarusteita, koska mielestäni kiinnikkeeni muistutti sitä, mitä käytetään kiinteän taljan kiinnittämiseen veneen kanteen, mutta ei niin ei...

Totta kai on olemassa standardituote kiertopisteille tasossa: Gångjärn! :)

Kuitenkin minulle tulee vaikutelma, että tarvitset jotain hieman rosoisempaa ja tukevampaa kuin perinteinen gangjärn, mutta niitä on saatavana melkein kaikissa kokoluokissa, joten jokin versio voisi ehkä toimia. Muuten lähes halkean uteliaisuudesta nähdäkseni, mitä aiot kiinnittää. Jaa mielellään vain tyydyttääksesi uteliaisuuteni.

Oletko käynyt tutkimassa esimerkiksi Bauhausissa, heillä on melko laaja valikoima kiinnikkeitä. Aina on myös Lundell ja Zetterberg.

Yksinkertaisimmassa muodossaan se on vain U-taivutettu pelti, jossa on muutama reikä, mitä tarvitset. Eikö sinun pitäisi pystyä taivuttamaan spikkplåt oikeaan muotoon ja porata 8 mm reikä.

Muuten heikompi balksko pitäisi toimia, jos voit mukauttaa seinästä ulkonevaa osaa sahaamalla sen.

Yksi toinen versio päinvastoin :) on kiinnittää saranatappi seinään ja kiinnittää sarana siihen, mikä pitää taittaa.

Mitä sinä rakennat?

@Janus82 ja toolman77 - olen saanut kotikuntosalilleni käsiini elävän klassisen bellyback-telineen, malli paloasema 1976. Katso liitettyä luonnosta. Pystysuuntaiset tukijalat voidaan taittaa vaakasuoria putkia vasten, jotta rakenne muuttuu litteäksi.

Mallissani on seinän puolella kaksi koukkua, joita ilmeisesti käytettiin kiinnittämään seinän päätynoja puolapuihin. Minulla ei ole puolapuita, vaan haluan sen sijaan ripustaa koukut parin tapin, pulttien jne. päälle, jotta voin nostaa telineen seinää vasten, kun sitä ei käytetä. Estääkseni koukkuja irtoamasta tapeista harjoittelun aikana, minä voin sulkea koukkujen aukon alaspäin sopivalla metallilevyllä ja M10-ruuvilla.

Onko kenelläkään uusia ideoita tähän perustuen?

Ooh. Nyt olen kateellinen!
Monia vuosia sitten minulla oli kontaktien avulla mahdollisuus treenata vankilassa, jossa oli sellainen teline, ja ne ovat fantastisen yksinkertaisia rakenteeltaan mutta silti vakaita ja hyviä treenaamiseen. Muutamia vuosia sitten minulla on ollut pieni kotikuntosali kellarissa, ja olen etsinyt sellaista telinettä siitä asti juuri siksi, että ne ovat niin kompakteja ja tehokkaita pienissä tiloissa.

Ota yhteyttä joihinkin peltiseppiin tai seppiin ja tarkista, mitä maksaisi valmistaa sellaisia kiinnikkeitä, jotka olet luonnostellut viestissä #4. Se on niin yksinkertainen rakenne, että sen valmistaminen ei voi maksaa kovin paljon.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.