Siellä missä rakennamme, haluaa kunta kaikki piirustukset sanoisin... mukaan lukien VVS, sähkö, ilmanvaihto, jne.

Bambi sanoi:
Soitan kunnalle iltapäivällä ja tarkistan asian heidän kanssaan. Minulla on byggsatshus, joten ehkä ei tarvita rakennepiirustuksia, jos talo on hyväksytty jossakin viranomaisessa?

Pitääkö kunnalla olla energialaskelma talosta rakennuslupahakemuksessa?
En ole tarvinnut jättää mitään rakennepiirustuksia taloihini, kahdessa eri kunnassa.

Ok, kiitos Anders, ehkä sitä ei sitten tarvita täällä myöskään, luulisin että se on yleisempää taloissa, jotka on rakennettu kappaletavarasta. sitten olen miettinyt vähän ja ainoa muutos, jonka pidän todennäköisenä, on se, että haluaisin tehdä ylimääräisen makuuhuoneen toiseen kerrokseen, missä on nyt avointa tilaa tv-huonetta vastapäätä ensimmäisessä kerroksessa. Joten varsinainen muutos on vain lattian rakentaminen tv-sohvan yläpuolelle, senhän pitäis puusepän pystyä tekemään ilman piirustusta vain katsomalla, miltä talossa näyttää?

Anders, oletan, että olet rakentanut itse etkä kaipaa rakennesuunnitelmia tai koe niiden olevan tarpeellisia?

Bambi sanoi:
Anders, oletan, että olet rakentanut itse etkä kaipaa rakennuspiirustuksia tai tunne tarvetta niille?
Olen itse suunnitellut, rakentanut ja tehnyt kaiken. Luonnollisesti minulla on piirustuksia eri muodossa, itseni vuoksi. Mutta ei ole olemassa "virallisia" rakennuspiirustuksia.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.