Den dag det är dags att renovera vårt lite större badrum skulle jag vilja ha sten (eller granitkeramik) på golvet, som ”golvlist” samt i duschen men i övrigt skulle jag vilja ha ”målade väggar” och vad jag förstått så finns då Tadelakt och microcent. Vad är bäst för ett badrum? Finns det några stora vita plattor (granitkeramik) som skulle ge minimalt med fogar samt ge samma känsla så är det så klart också ett alternativ men det är bra att veta vilka möjligheter som finns 🙂.