P Pedda_P #16 Jäsen · 484 viestiä 18 syy 2005 klo 09:27 Pedda_P Jäsen 484 viestiä 18 syy 2005 klo 09:27 #16 Hmmmm, pitäisikö sekoittaa seinämittoja vai? Tai onko se hullua? Tarkoitan, onko järkevää ottaa 45x45 + OSB + kipsi niissä seinissä, joihin tulee sisäovi? Ja 45x70 muissa seinissä?? Vai menettävätkö puusepät järkensä sitten ;D
Hmmmm, pitäisikö sekoittaa seinämittoja vai? Tai onko se hullua? Tarkoitan, onko järkevää ottaa 45x45 + OSB + kipsi niissä seinissä, joihin tulee sisäovi? Ja 45x70 muissa seinissä?? Vai menettävätkö puusepät järkensä sitten ;D
Jesca_j #17 Jäsen · Västerbotten · 3 025 viestiä 18 syy 2005 klo 10:06 Jesca_j Jäsen Västerbotten 3 025 viestiä 18 syy 2005 klo 10:06 #17 Seinien paksuuden sekoittaminen ei ole niin epätavallista. Jos teidän täytyy käyttää salaa ovien kohdalla, se ei ole suuri huolenaihe.
Seinien paksuuden sekoittaminen ei ole niin epätavallista. Jos teidän täytyy käyttää salaa ovien kohdalla, se ei ole suuri huolenaihe.