Hmmmm, pitäisikö sekoittaa seinämittoja vai? Tai onko se hullua? Tarkoitan, onko järkevää ottaa 45x45 + OSB + kipsi niissä seinissä, joihin tulee sisäovi? Ja 45x70 muissa seinissä?? Vai menettävätkö puusepät järkensä sitten ;D
 
Seinien paksuuden sekoittaminen ei ole niin epätavallista.
Jos teidän täytyy käyttää salaa ovien kohdalla, se ei ole suuri huolenaihe.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.