Minulla on myös masonit seinillä ja se on todella vakaata, kun käyttää oikeanlaista ruuvia. Muuten molly taitaa pitää paremmin masonitissa kuin kipsissä.

• Tykkään
Henrik.S ja 1 muu
  • Laddar…
Ennen oli kipsin kumilaajentimia, jotka, jos muistan oikein, oli määritelty 20-25 kg:lle. Ne olivat sinisiä ja kiertyivät sisäpuolelle kuin solmu. En tiedä, myydäänkö niitä vielä.

Stickan56 Stickan56 sanoi:
Se on totta, mutta masonit ei ole hyvä ruuvattavaksi myöskään.

Stickan
10-12 mm paksuinen masonit on mainio ruuvattavaksi. Ei mitään ongelmia.

voi olla 9mm board seinällä esim. myrsjöhus 80-luvulta on sitä

A
A Emil_K sanoi:
[linkki]
Ei, en tarkoittanut näitä. Niillä oli uritukset koko tulpaa pitkin, jotka kiertivät ja muodostivat solmun takapuolella. Oli melko karkeita.

A
john68 john68 sanoi:
Nja, Inte de jag menade. De hade skåror längs med hela pluggen som vred sig och bildade en knut på baksidan. Fanns rätt grova.
Onko se ehkä joku Tillex Stella -malli mitä tarkoitat?

A Emil_K sanoi:
Onko kyseessä ehkä joku Tillex Stella -variantti?
Tarkalleen!(y):D

J
A Emil_K sanoi:
[linkki]
Se on sama kuin Mollyplugg.

Stickan56
J Jens33 sanoi:
Se on sama kuin Mollyplugg.
Molly-tuotemerkin kipsilaajennin näyttää mielestäni tältä.
Gipsexpander Malli, metallirakenteinen kiinnitystyökalu kodin rakentamiseen ja remontointiin.

Stickan

Viimeksi muokattu:
  • Tykkään
K-H Hermansson
  • Laddar…
J
Facit blev 3 st mollyplugg som i bilden ovan. De satt väldigt bra.
Jag tycker fortfarande att taggarna ska ha bredare avstånd. Fattar inte att ingenjörerna har inte kunnat komma på det!
Hänger TVn och den sitter stabil.
Efteråt tycker jag att man kunde köra med vanlig plastplugg och lite tjockare skruv men molly känns mycket säkrare. Varje molly kan bära 50 kg då är 3 men molly dimensionerad för 150 kg.
Efter att borrat mätte jag masonitens tjocklek och det var 10mm.
Om TVn ramlar ner vilket just ger jag noll chans till då uppdaterar jag tråden.
Annars tackar jag för alla svar, önskar er fortsatt trevlig sommar.
Seinälle asennettu televisio, kiinnitetty mollyplugeilla, alla olevat johdot näkyvät.

• Tykkään
Stickan56
  • Laddar…
Stickan56
J Jens33 sanoi:
Mielestäni tunnisteiden tulisi olla suuremmalla etäisyydellä toisistaan. En ymmärrä, miksi insinöörit eivät ole keksineet sitä!
Tässä on vähän triviaa::
Insinöörin nimi on GEORGE FREDERICK CROESSANT. ja hän patentoi "Mollyn" vuonna 1934.

Stickan

• Tykkään
Jens33
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.