1 733 lukukertaa ·
5 vastausta
2k lukukertaa
5 vastausta
Seinän purkaminen
Hei!
Olen purkamassa kipsilevyseinää, joka on erottanut eteisen ja keittiön. Tyhjät tilat, jotka näkyvät kuvissa, ovat aiempien vaatekaappien jäljiltä, jotka ovat olleet siitä lähtien, kun talo rakennettiin 70-luvun puolivälissä.
Haluan edetä projektissa, mutta haluaisin mieluusti kysyä neuvoa ennen kuin teen niin.
Jäljelle jääneet koolingit kuvissa, 45x45, onko niillä jokin toiminto, vai ovatko ne olleet vain kipsilevyjen kiinnittämistä varten?
Voinko purkaa, vai täytyykö minun tehdä uudet koolaukset ennen kuin avaan lisää?
Olen ottanut kuvia sivuilta, katosta sekä lattiasta.
Kiitos etukäteen!
Olen purkamassa kipsilevyseinää, joka on erottanut eteisen ja keittiön. Tyhjät tilat, jotka näkyvät kuvissa, ovat aiempien vaatekaappien jäljiltä, jotka ovat olleet siitä lähtien, kun talo rakennettiin 70-luvun puolivälissä.
Haluan edetä projektissa, mutta haluaisin mieluusti kysyä neuvoa ennen kuin teen niin.
Jäljelle jääneet koolingit kuvissa, 45x45, onko niillä jokin toiminto, vai ovatko ne olleet vain kipsilevyjen kiinnittämistä varten?
Voinko purkaa, vai täytyykö minun tehdä uudet koolaukset ennen kuin avaan lisää?
Olen ottanut kuvia sivuilta, katosta sekä lattiasta.
Kiitos etukäteen!
Hei ja kiitos vastauksesta!BirgitS sanoi:
Ei, olen etsimässä niitä mutta toistaiseksi ilman menestystä. Jatkan tarkistamista.
Kuten sanottu. Ainoastaan 45x45 reglarna aiomme poistaa. Mahdollistaaksemme portaalin.
Näyttää enimmäkseen siltä, että reglarna ovat kiinnitetty kattoa vasten oleviin poikittaisiin puupalikoihin, joihin keittiön katto on naulattu.
Paras vastaus
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
45x45 rimat eivät yleensä ole kantavia. Niillä voi kuitenkin olla jäykistävä vaikutus, jos ne ovat yhdessä levymateriaalin kanssa, jonka olet jo poistanut... Piirustus osoittaa, että kyseessä on jonkinlainen valmisrakennus, valitettavasti resoluutio on liian huono, jotta asia näkyisi selvästi.
Kiitos vastauksesta.
Klikkaa tästä vastataksesi