Hei!

Olen purkamassa kipsilevyseinää, joka on erottanut eteisen ja keittiön. Tyhjät tilat, jotka näkyvät kuvissa, ovat aiempien vaatekaappien jäljiltä, jotka ovat olleet siitä lähtien, kun talo rakennettiin 70-luvun puolivälissä.

Haluan edetä projektissa, mutta haluaisin mieluusti kysyä neuvoa ennen kuin teen niin.
Jäljelle jääneet koolingit kuvissa, 45x45, onko niillä jokin toiminto, vai ovatko ne olleet vain kipsilevyjen kiinnittämistä varten?
Voinko purkaa, vai täytyykö minun tehdä uudet koolaukset ennen kuin avaan lisää?

Olen ottanut kuvia sivuilta, katosta sekä lattiasta.

Kiitos etukäteen!

• Räjäytetty kipsiseinä, jonka jälkeen näkyy aukko. Poistetun vaatekaapin paikka, seinän reunoilla näkyy puisia runkoja.
  • Kaksi pystysuoraa puulistaa avatun gyproc-seinän keskellä, avaten näkymän keittiöön valkoisine kaappeineen ja pesuallas.
  • Kuva näyttää puretun kipsiseinän, jossa on näkyvissä puukehys ja kattoon kiinnitetty valo. Reikä osoittaa aikaisemman vaatekaapin sijainnin.
  • Puuttuvien vaatekaappien jälkien ja paljastuneen kipsiseinän puurungon yläosa.
  • Rakenne, jossa on keskeneräinen seinä ja paljaat puupalkit, paljastaa alkuperäisen rakenteen multaa 70-luvulta.
  • Tyhjennetty tila gyproc-seinän purkamisen jälkeen, josta näkyy puurunko ja lattia.
  • Rakenteesta poistettu kipsilevyseinä, näkyvissä puiset tukipalkit ja eristettä. Katosta roikkuu kypsä lamppu, ja taustalla on värikkäitä tapetteja.
BirgitS
Tervetuloa forumille!

Onko sinulla piirustuksia talosta?

BirgitS BirgitS sanoi:
Tervetuloa foorumille!

Onko sinulla piirustuksia talosta?
Hei ja kiitos vastauksesta!

Ei, olen etsimässä niitä mutta toistaiseksi ilman menestystä. Jatkan tarkistamista.

Kuten sanottu. Ainoastaan 45x45 reglarna aiomme poistaa. Mahdollistaaksemme portaalin.
Näyttää enimmäkseen siltä, että reglarna ovat kiinnitetty kattoa vasten oleviin poikittaisiin puupalikoihin, joihin keittiön katto on naulattu.

Olen löytänyt jonkin vanhemman piirustuksen.
Merkitsee paikan, missä vaatekaappi on ollut sijoitettuna.

• Vanha rakennuspiirustus, johon on merkitty vaatekaapin sijainti punaisella neliöllä. Näkyy keittiö ja käytävä.

Paras vastaus

45x45 rimat eivät yleensä ole kantavia. Niillä voi kuitenkin olla jäykistävä vaikutus, jos ne ovat yhdessä levymateriaalin kanssa, jonka olet jo poistanut... Piirustus osoittaa, että kyseessä on jonkinlainen valmisrakennus, valitettavasti resoluutio on liian huono, jotta asia näkyisi selvästi.

• Tykkään
BirgitS
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.