Huomasin, että olin vahingossa sammuttanut pakastimen, kun lattia oli märkä… Minulla on liimattu muovimatto, joka oli irronnut vähän, vedin sitä nähdäkseni kuinka pitkälle vesi oli tunkeutunut sisään, ja silloin kävi nopeasti selväksi, että tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Siellä oli melko paljon vanhempia vaurioita, mustaa hometta sekä matossa että levyssä, eikä se tuoksunut vadelmille.
Olen avannut pienen reiän, ja levyn alapuoli ja eristys näyttävät olevan kunnossa sen perusteella, mitä olen tähän mennessä tehnyt.

Suunnitelmani oli poistaa kaikki, jossa on näkyvää kosteutta. Tässä kohdassa se osoittautui vaikeammaksi kuin toivoin. Levyn saumat ovat seinän alla, ja siellä on ilmeisesti vesivahinkoja myös, nyt kuivaa, mutta huokoista kun raaputtaa.

Ajattelen, että seinäkin täytyy poistaa, jotta pääsee käsiksi levyyn. Tämä antaisi myös mahdollisuuden katsoa, onko kosteus levinnyt muihin levyihin.
Veikkaan, että levyt on liimattu kantavaan rakenteeseen, niin ne olivat, kun teimme kylpyhuoneremontin.

Ajattelenko väärin?

Tajuan, että on suuri mahdollisuus, että luovutan ja ostan ratkaisun ongelmaan :)
Mutta toivon, että jokin tieto on säilynyt, kun minä ja ukkoni rakensimme toisen talon. Valitettavasti hän ei ole enää auttamassa.

BirgitS
Se kuulostaa vahingolta, jonka vakuutus voi osittain kattaa. Oletko ollut yhteydessä vakuutusyhtiöön?
He yleensä haluavat lähettää jonkun tarkistuskäynnille ennen kuin aloitetaan liikaa purkamista.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.