16 980 lukukertaa ·
19 vastausta
17k lukukertaa
19 vastausta
Saippua vai öljy
Marge: Nyt meidän lattiamme on asennettu & olemme muuttaneet sisään & ehtineet kokeilla sitä. Olemme todella tyytyväisiä! On aivan ihanaa kävellä, se on lämmin & helppo pitää puhtaana. Ei näy merkkejä siitä, että poikamme heittää lelujaan ympäriinsä. Ainoa haittapuoli on, että meillä on valkolakattu lattia, joten kaikki näkyy siinä. Joten imuroimme joka päivä. Poikamme iloksi
Imuri on hänen paras ystävänsä!
Sara -> Tosi kiva kuulla, että olette tyytyväisiä!! 
Laitoitteko MaxFura kaikkialle vai? ja tuntuuko se silti pehmeältä ja hienolta? (se on kuitenkin "karkeampi" pinnaltaan koska se on harjattu). Me olemme vähän huolissamme, että lattia tuntuu "karkealta" kävellessä, jos laittaa MaxFura kaikkialle, joten olemme miettineet, että laittaisimme sen vain keittiöön ja eteiseen ja sitten tavallista mäntyä makuuhuoneisiin ja olohuoneeseen. Mutta jos MaxFura tuntuu niin hyvältä kuin sanot, voisimme aivan yhtä hyvin laittaa sen kaikkialle! ;D
Laitoitteko MaxFura kaikkialle vai? ja tuntuuko se silti pehmeältä ja hienolta? (se on kuitenkin "karkeampi" pinnaltaan koska se on harjattu). Me olemme vähän huolissamme, että lattia tuntuu "karkealta" kävellessä, jos laittaa MaxFura kaikkialle, joten olemme miettineet, että laittaisimme sen vain keittiöön ja eteiseen ja sitten tavallista mäntyä makuuhuoneisiin ja olohuoneeseen. Mutta jos MaxFura tuntuu niin hyvältä kuin sanot, voisimme aivan yhtä hyvin laittaa sen kaikkialle! ;D
Hei,
minulla on MaxFura keittiössä. Toimii hyvin - mutta kuuntelin myyjää liikaa ja ostin 14 mm.
Älä koskaan osta lattialautaa, joka on ohuempi kuin 21 mm!! Siihen tulee rakoja ja jos ruuvia kääntää edes hieman vinossa, voi nähdä sisäänmenokohdan lautojen välissä, jos katsoo tarkasti. Mahdollinen uudelleenhionta tulee myös tekemään näistä sisäänmenokohdista entistä näkyvämpiä.
minulla on MaxFura keittiössä. Toimii hyvin - mutta kuuntelin myyjää liikaa ja ostin 14 mm.
Älä koskaan osta lattialautaa, joka on ohuempi kuin 21 mm!! Siihen tulee rakoja ja jos ruuvia kääntää edes hieman vinossa, voi nähdä sisäänmenokohdan lautojen välissä, jos katsoo tarkasti. Mahdollinen uudelleenhionta tulee myös tekemään näistä sisäänmenokohdista entistä näkyvämpiä.
Klikkaa tästä vastataksesi