D Daniel_157 #1 Jäsen · 13 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:05 Daniel_157 Jäsen 13 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:05 #1 Hei, Asun asunto-osakeyhtiössä ja muutosta lähtien tiessä on ollut reikä/halkeamia. Katso kuva alla. 1. Oletteko sitä mieltä, että asunto-osakeyhtiön pitäisi hoitaa tämä vai itse? 2. Jos minun pitäisi hoitaa se. Miten korjaisitte sen? Kiitos vastauksesta! Daniel
Hei, Asun asunto-osakeyhtiössä ja muutosta lähtien tiessä on ollut reikä/halkeamia. Katso kuva alla. 1. Oletteko sitä mieltä, että asunto-osakeyhtiön pitäisi hoitaa tämä vai itse? 2. Jos minun pitäisi hoitaa se. Miten korjaisitte sen? Kiitos vastauksesta! Daniel
T term #2 Besserwisser · Tullinge · 604 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:09 term Besserwisser Tullinge 604 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:09 #2 Tietysti sinun kuuluu hoitaa se, ja olisin tasoittanut sen kipsitasoitteella sen jälkeen, kun olen poistanut ruuvit ja kaiken, mikä on löysällä. Vahinko on syntynyt, kun joku on irrottanut lattialistan.
Tietysti sinun kuuluu hoitaa se, ja olisin tasoittanut sen kipsitasoitteella sen jälkeen, kun olen poistanut ruuvit ja kaiken, mikä on löysällä. Vahinko on syntynyt, kun joku on irrottanut lattialistan.
T topmount #3 Talon omistaja · 2 444 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:18 topmount Talon omistaja 2 444 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:18 #3 Ja laita siihen pala valmiiksi maalattua listaa, niin vaurio ei juuri näy. Asunnossasi olet vastuussa periaatteessa kaikesta.
Ja laita siihen pala valmiiksi maalattua listaa, niin vaurio ei juuri näy. Asunnossasi olet vastuussa periaatteessa kaikesta.
Darling McFluff #4 Pihanlaittaja · Vischan · 1 421 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:22 Darling McFluff Pihanlaittaja Vischan 1 421 viestiä 3 kesäkuu 2019 klo 19:22 #4 T topmount sanoi: Ja, asenna sinne valmismaalattu lista niin vaurio näkyy tuskin ollenkaan. Asunnossasi vastaat periaatteessa kaikesta. Ei pidä paikkaansa, vastuulla on käytännössä vain pintakerrokset ja tietenkin vahingon aiheuttamattomuus.
T topmount sanoi: Ja, asenna sinne valmismaalattu lista niin vaurio näkyy tuskin ollenkaan. Asunnossasi vastaat periaatteessa kaikesta. Ei pidä paikkaansa, vastuulla on käytännössä vain pintakerrokset ja tietenkin vahingon aiheuttamattomuus.