6 915 lukukertaa ·
71 vastausta
7k lukukertaa
71 vastausta
Rakentaminen ulkomailla
Hieman kodikkaampaa ja koska voin tehdä lähes kaikki rakennustyöt itse, tulee siitä huomattavasti halvempaa.T Thomas_Blekinge sanoi:
Lisäksi maatalousalueille saa rakentaa puutaloja ilman rakennuslupaa, täällä on erittäin vaikeaa saada rakennuslupaa maatalousmaalle.
Joten, nyt on seuraava huoli ilmestynyt minulle tämän rakennusprojektin kanssa. Ehkä teillä on ehdotuksia.
Sen sijaan että olisivat toimittaneet vaneria, he toimittivat 3mm MDF:ää eikä heitä kiinnosta ymmärtää eroa ja kieltäytyvät ottamasta materiaalia takaisin. Onko mitään keinoa käyttää MDF:ää tuulensuojana ennen julkisivua? Muuten vaihtoehtoni ovat markduk tai jokin nimeltä jumbomousse rullassa. Eli matalatiheyksinen suljetun solun polyetyleeni.
Sen sijaan että olisivat toimittaneet vaneria, he toimittivat 3mm MDF:ää eikä heitä kiinnosta ymmärtää eroa ja kieltäytyvät ottamasta materiaalia takaisin. Onko mitään keinoa käyttää MDF:ää tuulensuojana ennen julkisivua? Muuten vaihtoehtoni ovat markduk tai jokin nimeltä jumbomousse rullassa. Eli matalatiheyksinen suljetun solun polyetyleeni.
Jäsen
· Blekinge
· 11 701 viestiä
Onko olemassa 3 mm MDF:ää? Senhän täytyy olla pirun haurasta.
Mitä tarkoitat terveellä talolla 2 vuoden ajan? Pitäisikö sen sitten lahota?
En vieläkään ymmärrä, miksi rakennat puusta. Kirjoitat, että voit silloin tehdä melkein kaiken itse, mutta nyt sinulla on kuitenkin rakentajia.
Mitä tarkoitat terveellä talolla 2 vuoden ajan? Pitäisikö sen sitten lahota?
En vieläkään ymmärrä, miksi rakennat puusta. Kirjoitat, että voit silloin tehdä melkein kaiken itse, mutta nyt sinulla on kuitenkin rakentajia.
Jäsen
· Blekinge
· 10 117 viestiä
Jos MDF on puupaneelin sisäpuolella, sen käyttämisessä ei pitäisi olla ongelmaa. Sillä on luultavasti suunnilleen samat ominaisuudet kuin masoniitilla. Vältä diffusionkestäviä materiaaleja.
Minulla ei ole rakentajia täällä. Täällä on rakentajia, jotka suorittavat tiettyjä puukonstruktiotöitä ja tulevat ohikulkiessaan keskustelemaan kanssani.T Thomas_Blekinge sanoi:
Klikkaa tästä vastataksesi
Samankaltaisia ketjuja
-
Börja rita planlösning nybygge?
Planlösningar -
Kuinka remontoida vanha portaikko
Rakennusfysiikka -
Rotavdrag för bygge utomlands
Priser, Kalkyler, Fastighetsskatt m m. -
Asunnon rakentaminen ulkomailla, sähkö- ja vesijohtojen jyrsintä lämmityksen jälkeen
Rakennusmateriaalit & Rakennustekniikka -
Vi bygger utomlands...
Socialt & Projekt