Hei ystävät!
Meillä on talo vuodelta -69, jossa on betoniin valetut koolaukset ja sen päällä koolaukset, lattialastulevy ja parketti. Haluamme laittaa klinkkerit eteiseen ja siksi ajattelimme poistaa koolaukset, joiden päällä lattia on, ja jättää valetut koolaukset paikalleen, sitten päällystää pinta kuten allaspeitteen PE-kalvolla ja valaa EPS:llä (noin 12 cm), ja sitten lattialämmitys ja raudoitus 30 mm tasoitteeseen. Miten suhtaudutte tähän? Onko muita ehdotuksia? Otan mielelläni vastaan kaikkien mielipiteet :)
 
Nostan tätä ketjua
 
G gaspedal sanoi:
Nostan tämän ketjun
Olin täysin samassa tilanteessa kuin sinä eteisessäni. Ja tein juuri niin kuin aiot tehdä.
 
Bruzz Bruzz sanoi:
Oli täsmälleen samat olosuhteet kuin sinulla eteisessäni. Ja tein juuri kuten olit ajatellut tehdä.
Ai että, hienoa. Millä muovilla sinä sitten vuorasit?! sellaisella höyrymuovilla? Onko ollut mitään hajuongelmia?
 
G gaspedal sanoi:
No mutta hyvä. Minkälaisella muovilla päällystit? Sellaista höyrymuovia? Oletko kohdannut mitään hajuongelmia?
Hallin on vain 1 kuukauden vanha ja siinä oli vain pieni betonivalettu runko. Mutta runko oli kuiva ja hyvässä kunnossa.

Päällystin vain seinien kohdalta, jotta ne eivät imisi kosteutta eps:stä. Eps itsessään käyttää kaiken veden palaessaan.

Käytin Bilteman maalausmuovia tai mikä sen nimi onkaan.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.