1 192 lukukertaa ·
4 vastausta
1k lukukertaa
4 vastausta
Rakentaa EPS:llä?
Hei ystävät!
Meillä on talo vuodelta -69, jossa on betoniin valetut koolaukset ja sen päällä koolaukset, lattialastulevy ja parketti. Haluamme laittaa klinkkerit eteiseen ja siksi ajattelimme poistaa koolaukset, joiden päällä lattia on, ja jättää valetut koolaukset paikalleen, sitten päällystää pinta kuten allaspeitteen PE-kalvolla ja valaa EPS:llä (noin 12 cm), ja sitten lattialämmitys ja raudoitus 30 mm tasoitteeseen. Miten suhtaudutte tähän? Onko muita ehdotuksia? Otan mielelläni vastaan kaikkien mielipiteet
Meillä on talo vuodelta -69, jossa on betoniin valetut koolaukset ja sen päällä koolaukset, lattialastulevy ja parketti. Haluamme laittaa klinkkerit eteiseen ja siksi ajattelimme poistaa koolaukset, joiden päällä lattia on, ja jättää valetut koolaukset paikalleen, sitten päällystää pinta kuten allaspeitteen PE-kalvolla ja valaa EPS:llä (noin 12 cm), ja sitten lattialämmitys ja raudoitus 30 mm tasoitteeseen. Miten suhtaudutte tähän? Onko muita ehdotuksia? Otan mielelläni vastaan kaikkien mielipiteet
Hallin on vain 1 kuukauden vanha ja siinä oli vain pieni betonivalettu runko. Mutta runko oli kuiva ja hyvässä kunnossa.G gaspedal sanoi:
Päällystin vain seinien kohdalta, jotta ne eivät imisi kosteutta eps:stä. Eps itsessään käyttää kaiken veden palaessaan.
Käytin Bilteman maalausmuovia tai mikä sen nimi onkaan.
Klikkaa tästä vastataksesi