Nyt tämä kiinteistön lähellä toteutettu jätteiden lajittelu on antanut meille pienen ongelman siinä muodossa, että tarvitsemme vielä yhden astian lisää.
Aiempi asemani kolmelle astialle tarvitsee pidentää noin 50 cm.
Olen etsinyt mutta en löytänyt konkreettista tietoa siitä, miten purkaa muuri, joka on liimattu kivilimalla (PU-liima), niin että kivet voisi käyttää uudelleen.
Ehkä ei kannata vaivata itseään tämän kanssa noin 25 kiven takia, ehkä minun kannattaisi vain mennä ja ostaa uusia, vai onko teillä arvokkaita vinkkejä?
Nyt se kiinteistökohtainen jätteiden lajittelu on aiheuttanut meille pienen ongelman, kun tarvitaan lisätila yhdelle astiasta. Aiempi kolmen astian asemani tarvitsee pidentämistä noin 50 cm.
[kuva]
Olen etsinyt, mutta en ole löytänyt paljon konkreettista tietoa siitä, kuinka purkaa muuri, joka on liimattu kiviliimalla (PU-liimalla), jotta kivet voidaan käyttää uudelleen. Ehkä ei kannata nähdä vaivaa tämän vuoksi noin 25 kiven takia, vaan ehkä minun pitäisi vain mennä ostamaan uudet tai onko teillä jotain arvokkaita vinkkejä?
ei vastaus kysymykseen, mutta olisin antanut sen olla ja rakentanut uuden osaston oikealle kahdelle jäteastialle. tulee varmasti jotain lisää tai sinulla on pieni lisätila odottaessa matkaa jäteasemalle tai vastaavaa.
ei vastausta kysymykseen, mutta olisin jättänyt sen siihen ja rakentanut toisen osaston oikealle 2:lle roskatynnyrille. varmasti tulee vielä jotain tai sitten sinulla on pieni ylimääräinen tila odottamassa vuoroa ÅVC:hen tai jotain.
Ei olisi täysin mahdotonta, että he muuttavat sitä taas pian. Ongelma on, että minulla on siellä suuri ja kaunis Rhododendron, joten on hieman vaikeaa rakentaa sille suunnalle.
Ei olisi ihan uskomatonta, jos he taas pian muuttavat.
Ongelmana on, että minulla on siellä iso ja hieno Rhododendron, joten on vähän vaikeaa rakentaa siihen suuntaan.
Näin sen, kyllä, siitä haluaa pitää huolta. Ehkä se mahtuu kadulle päin avautuvaksi, muuten en näe miten paljon tilaa sinulla siellä on. Muuten heitin kysymyksen nopeasti AI:lle, joka ehdotti, että ensin pitäisi raaputtaa pinta, ehkä lämmittää liimaa lämpöpistoolilla, jotta se pehmenee hieman. Olen kuitenkin vähän epäileväinen, katsotaan, jos joku foorumilla on kokemuksia siitä.
Näin sen, joo, sitä tekisi mieli jättää rauhaan. Ehkä se mahtuu kadulle päin olevaa aukkoa kohden, en näe kuinka paljon tilaa sinulla on siellä. Muuten kysyin nopeasti AI:lta, joka ehdotti, että raaputetaan ensin, tarvittaessa lämmitetään liimaa kuumailmapuhaltimella, jotta siitä tulee hieman pehmeämpää. Olen kuitenkin hieman skeptinen, katsotaanpa onko kenelläkään foorumilla kokemusta.
Lämmittäminen voisi toimia, jos olisi kesä ja lämmin, mutta nyt kun on vain muutama plusaste, pelkään, että se jäähtyy toisessa päässä ennen kuin siitä tulee tarpeeksi lämmin toisessa...
Täytyy ehkä aloittaa hakkaaminen huomenna ja katsoa, voiko pelastaa muutamia kiviä ja asettaa ne pohjalle.
Nostin tänään esiin pienen poravasarani ja aloitin yrittääkseni purkaa muurin.
Kaikki, jotka väittävät, että koolla ei ole merkitystä, valehtelevat. Koska mitään ei tapahtunut, jouduin ottamaan esiin ison...
Aloitin työn lyhyeltä sivulta ja pystyn käyttämään uudelleen noin 15 kpl 20 kivestä pienillä vioilla. Käytän näitä pohjalla ja lisään uusia kiviä ylemmäksi.
Nyt ne täytyy puhdistaa ja harkitsen teräsharjaa porakoneessa tai kulmahiomakoneessa ennen kuin voin aloittaa uudelleen rakentamisen.