37 947 lukukertaa ·
38 vastausta
38k lukukertaa
38 vastausta
Rakentaa 70-luvun mäntyportaan kaide kipsillä.
Ja jäklar kuinka hyvin se onnistui!
Meillä on samanlainen portaikko mustan/ruskean petsattu, ja ajattelen tehdä samanlaisen työn ja nyt kun näkee lopputuloksen, olen vielä vakuuttuneempi, että teen näin.
Aluksi ajattelimme maalata koko portaat, mutta silloin täytyy irrottaa kaikki pinnat, hioa, maalata ja maalata sekä yrittää ruuvata kaikki takaisin paikoilleen. Tällä tavalla voi välttää monta vaihetta.
Ja aiomme myös tehdä portaikon kunnostuksen itse askelmille. Se tulee varmasti hienoksi!!
Meillä on samanlainen portaikko mustan/ruskean petsattu, ja ajattelen tehdä samanlaisen työn ja nyt kun näkee lopputuloksen, olen vielä vakuuttuneempi, että teen näin.
Aluksi ajattelimme maalata koko portaat, mutta silloin täytyy irrottaa kaikki pinnat, hioa, maalata ja maalata sekä yrittää ruuvata kaikki takaisin paikoilleen. Tällä tavalla voi välttää monta vaihetta.
Ja aiomme myös tehdä portaikon kunnostuksen itse askelmille. Se tulee varmasti hienoksi!!
Vain ajatus: Vanha mestaripakenija Ioan Ursut pääsi eroon Kriminalvårdenista jossain vaiheessa puristamalla itsensä 17 cm leveän tuuletusaukon läpi.
Joten toki utelias kolmivuotias, joka "vain" haluaa mennä alas portaan alla hauskempaa reittiä pitkin, voi onnistua puristamaan kehonsa 13 cm aukon läpi ja jäämään pään varaan roikkumaan.
Jos kysyy foorumilla, saa vastauksen. Ei aina niitä, joita haluaa vain.
Joten toki utelias kolmivuotias, joka "vain" haluaa mennä alas portaan alla hauskempaa reittiä pitkin, voi onnistua puristamaan kehonsa 13 cm aukon läpi ja jäämään pään varaan roikkumaan.
Jos kysyy foorumilla, saa vastauksen. Ei aina niitä, joita haluaa vain.
Minun lapseni ovat kai lihavampia ja vähemmän motivoituneita kuin itsenään näännyttävä, alaston, öljytty kovan onnen vanki oletan.Carl_Elvis sanoi:Vain ajatus: Vanha mestaripakolainen Ioan Ursut pääsi karkaamaan Kriminalvårdenista jossain vaiheessa puristautumalla ilmanvaihtoaukosta, joka oli seitsemäntoista senttiä kapeimmasta kohdasta. Joten eiköhän utelias kolmivuotias, joka "vain" haluaa mennä alas portaan alle jännittävämmän reitin kautta, onnistu puristamaan kehonsa 13-senttisen aukon läpi ja jäämään roikkumaan päästään. Jos kysyy foorumilta, saa vastauksia. Ne eivät aina ole sellaisia, kuin haluaisi.
Muista, että lakatut portaat voivat olla liukkaita....
Ei se kyllä kaunista ole...-70-luvun ruskea tietysti myös..... 
Eräs kaveri teki myös sen, repi pois rumat ruskeat matot, maalasi kaiken valkoiseksi ja laittoi tilalle harmaan todella hienon maton. Harmi, että muutama viikko myöhemmin he saivat pentuja, jotka pääsivät vapaaksi matolla portaissa! :/ Mutta hienoa tuli!
Haha! Oletpa ainakin hauska.Holpers sanoi:
Hmm... uusi tapa perustella TV-pelin osto vaimolle: "-Rakas, se on siksi, että lapset lihavoituisivat eivätkä loukkaisi itseään portaissa..."
Klikkaa tästä vastataksesi