Hei!
Täytyy korjata loggian/parvekkeen verhoilu. Tällä hetkellä vesi vuotaa sisään verhon yläpuolelta ja epäilen, että se on sitten valunut sisäpuolella olevan masoniitin taakse.
Onko kenelläkään siistiä ratkaisua? Olen yrittänyt googlata kuvia vastaavista rakenteista, mutta en ole löytänyt mitään.
Uskon, että alkuperäinen verhoilu näkyy kuvassa uuden paneelin välissä. Talo on lisäeristetty.
Terveisin,
Jonas