L
Hei!

Täytyy korjata loggian/parvekkeen verhoilu. Tällä hetkellä vesi vuotaa sisään verhon yläpuolelta ja epäilen, että se on sitten valunut sisäpuolella olevan masoniitin taakse.

Onko kenelläkään siistiä ratkaisua? Olen yrittänyt googlata kuvia vastaavista rakenteista, mutta en ole löytänyt mitään.

Uskon, että alkuperäinen verhoilu näkyy kuvassa uuden paneelin välissä. Talo on lisäeristetty.

Terveisin,
Jonas
 
  • Vanha, halkeileva ja rapistunut parvekkeen alareunan ulkokehys puupaneelien ja uuden verhouksen välissä, ongelma vesivuodosta.
  • Punainen talon seinä, jossa näkyy kulunut ja osittain vaurioitunut verhoilu parvekkeen/ulkokatoksen alla. Taustalla sininen taivas ja kattopaneelit.
L
Kellään vinkkejä?
Ehkä vain laittaa masoniittia uudelleen ja yrittää saada se paremmaksi ja tiiviimmäksi kuin edellinen omistaja onnistui.

Mietin, voisiko laittaa jonkinlaisen pellin listan yläpuolelle noin samalla tavalla kuin ikkunan päällä oleva pelti (onko se sen niminen?). Mutta en tiedä, saako siitä siistiä. ..
 
En ymmärrä täysin rakennetta, mutta roiskepelti ei ole koskaan väärin.
leikkaa viillot peltiin, käytä oikeileikkureita vasemmalle puolelle saadaksesi ylemmän levyn menemään alemman päälle ja päinvastoin toisella puolella sille osalle, joka menee vuoren päälle.
yläpuolella leikataan myös ja asetetaan tasainen levynpala, joka on leikattu oikeaan säteeseen.

Protte
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.