Etsin, mutta en löydä yhtään purkkia vaahtoa, joka voisi pysyä pystyasennossa ja ruiskuttaa, jotta siihen pääsisi helposti käsiksi juuri ylöspäin ruiskuttamiseen. Onko vinkkejä?
Kokeilin teipata letkun tavalliseen vaahtopurkkiin, mutta lopulta järjestely räjähti, ja tuloksena oli vaahtoa kaikkialla, he he
Makoilen ryömintätilassa ja tiivistän erilaisia reikiä ja saumoja, juuri yläpuolellani.

Oletko kokeillut käyttää vaahtomuovipistoolia? Se on hieman pidempi ja yleensä onnistuu kallistumaan hieman sivulle ja osoittamaan ylöspäin kattoon....?

Siis, minun täytyy saada purkki niin kauas lattian alta, että se on todella ylösalaisin voidakseen suihkuttaa vaahtoa, ja väliaikainen letkujärjestelyni ei halunnut olla mukana. Pistooli näyttää valitettavasti aivan liian lyhyeltä.

R Rixost sanoi:
Tarkoitan, minun täytyy saada purkki niin kauas alalattiasta, että se on todella ylösalaisin voidakseni ruiskuttaa vaahtoa, ja minun väliaikainen letkujärjestelyni ei halua toimia. Pistooli näyttää valitettavasti aivan liian lyhyeltä.
Se toimii mainiosti, jos pidät sen näin, eikö se riitä? Saatavilla on myös tarkoitukseen sopivia jatko-osia.
Käsi pitelee eristevaahtopurkkia kattopaneelia vasten, taustalla hyllyjä.

• Tykkään
fashionman62 ja 1 muu
  • Laddar…
Aha,,, näyttää hyvältä ja jos siihen saa pienen förlängare:n, niin olen perillä!!! Kiitos

• Tykkään
aroraror
  • Laddar…
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.