Olemme ostaneet vapaa-ajan talon -76, jossa sisäseinät ovat mahdollisesti kovalevyä ja kiinnitetty nauloilla koolauksiin. Nyt ajattelimme asentaa hienosahattua paneelia (17mmx145) seinien päälle. Kysymykseni on: Pitäisikö meidän asentaa rimoitus kovalevyseinien päälle vai voimmeko naulata laudat suoraan niiden läpi koolauksiin?
 
visst voit asentaa paneelin suoraan masoniteen, jos haluat - Voit tarkistaa, missä olemassa olevat koolaukset ovat.

Perustelut sille, että koolaat ensin, ovat, että voit sijoittaa uusia vp-putkia sähköasennuksia varten ilmataskuun, jonka saat, jos koolaat sen ensin.

Jos seinä on hyvin epätasainen joissain kohdissa, voi olla etuna asentaa ensin vaakakoolaukset, joihin kiinnität paneelin (jos epätasaisuudet ovat KOOLINKIEN VÄLISSÄ...).
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.