Hei!

Meidän uudehko talomme oli alun perin rapattu, ja sitten 60-luvulla laajennettu tiilellä uusissa osissa. Me tasoitimme tiilirakenteen ja sen jälkeen roiskerapasimme koko talon, jossa oli väripigmenttiä laastissa. Tuli hieno! Eikä maksanut paljonkaan. Ota yhteyttä, jos haluat nähdä kuvia ennen/jälkeen.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.