Ovatko sekä vanha että uusi matto huopaa? Kuinka paksuja matot ovat? Kuinka vaikeaa on poistaa vanha?
 
optimum
S Stuff sanoi:
Tyytyväinen sinun pitäisi olla. Todella hieno tulos. Aion itse tehdä samanlaisen porrasremontin piakkoin. En vain nähnyt syytä kutsua muita tapoja tehdä se huijaukseksi. Jokainenhan voi itse valita, millaisen portaan haluaa?
Nja TS ajatteli liimata maton vanhan päälle, eikä se ole oikein hyvä.
Olen nähnyt niitä, jotka ovat maalanneet vanhan mäntyportaan ja miltä ne näyttävät ajan kuluttua, kun maali on kulunut askelmilta.

Mutta ok, huijaus ehkä oli liikaa, sillä on niitä, jotka tekevät kunnon työn.
Me mietimme aiemmin hioa ja lakata portaamme uudelleen, mutta muutaman vuoden jälkeen ison koiran kanssa oli aika syviä jälkiä kynsistä, kun koira oli alakerrassa ja yläkerrassa soi ovikello.

Siksi pidän paljon näistä tukevista askelmista (8 mm paksut), jotka olivat myös parempia liukastumisen kannalta.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.