240 lukukertaa ·
2 vastausta
240 lukukertaa
2 vastausta
Vielä yksi keskusteluportaikkojen kunnostuksesta
Suunnittelen tehdä jotain portailleni.
Ne eivät houkuttele minua esteettisesti. Olen lukenut useista keskusteluista täällä, että lakkahiomakone, erityisesti Metabo LF, on pelastaja hädässä ja tekee koko prosessista myös helpomman.
Tavoitteeni on hioa portaat niin, että viljakuviot tulevat näkyviin, ja sitten peittää tai lakata.
Te, joilla on kokemusta portaiden kunnostamisesta, jalkalistoilla/yliroikkumisella, olenko liian naiivi tässä?
Ne eivät houkuttele minua esteettisesti. Olen lukenut useista keskusteluista täällä, että lakkahiomakone, erityisesti Metabo LF, on pelastaja hädässä ja tekee koko prosessista myös helpomman.
Tavoitteeni on hioa portaat niin, että viljakuviot tulevat näkyviin, ja sitten peittää tai lakata.
Te, joilla on kokemusta portaiden kunnostamisesta, jalkalistoilla/yliroikkumisella, olenko liian naiivi tässä?
H
HEM2121
Jäsen
· Västra Götaland
· 5 628 viestiä
HEM2121
Jäsen
- Västra Götaland
- 5 628 viestiä
En tekisi sitä työtä, se vie paljon aikaa ja energiaa. Mene puusepän luo, joka valmistaa levyjä, jotka liimataan portaisiin ylittyjen kanssa. Teimme näin 2 cm paksulla öljytyllä tammi, jossa on viistetyt reunat.S Stockholm.Karlshamn sanoi:Suunnittelen tekeväni jotain portaani suhteen.
Se ei miellytä minua esteettisesti. Olen lukenut useista ketjuista täällä, että lakkahiomakone, erityisesti Metabo LF, olisi pelastaja hädässä ja tekee koko prosessista myös helpommin toteutettavan.
Tavoitteenani on hioa portaat alas niin, että puunsyyt ovat näkyvissä, ja sen jälkeen petsata tai lakata.
Te, joilla on kokemusta portaiden uudistamisesta, kaiteineen/ylityksineen, olenko tässä liian naiivi?
Laita vain matto portaikkoon niin siitä tulee hieno.S Stockholm.Karlshamn sanoi:Suunnittelen tehdä jotain portailleni.
Ne eivät miellytä minua esteettisesti. Olen lukenut useista langoista täällä, että lakka hiomakone, erityisesti Metabo LF, on pelastaja ja tekee koko prosessista myös helpommin hallittavan.
Tavoitteeni on hioa portaat niin, että puun syyt näkyvät ja sitten petsata tai lakata.
Teillä, joilla on kokemusta portaiden kunnostuksesta, portaiden kulmien/ylitysosien kanssa, olenko liian naiivi tässä?
Pidän vanhasta kunnon: https://mattjatten.com/produkter/trapp-klippan-beige/
Mutta tämä on modernimpaa: https://www.jula.se/catalog/hem-och...ttor/trappstegsmattor/trappstegsmatta-022958/
Klikkaa tästä vastataksesi