Hei
Onko kukaan liimannut uutta mattoa vanhan päälle?
Tämä koskee huopamattoa, ja sen sijaan, että poistaisi vanhan maton, mikä ilmeisesti voi olla ongelmallista.
Mitä liimaa minä sitten käyttäisin?
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista.
Ystävällisin terveisin, Lasse.
 
Mikä on ongelma vanhan poistamisessa?
Jos onnistut säästämään vanhat palat, sinulla on hyviä malleja, joilla voit mitata uudet, jotka sitten liimaat.
 
  • Tykkään
SvanteC
  • Laddar…
S
Eikö edellinen ketju riittänyt...?
 
Luc Reiner Verkstadsteknikern sanoi:
Mikä on ongelmana vanhan poistamisessa?
Jos onnistut säästämään vanhat palat, sinulla on hyvät mallit uusien mittaamiseen, jotka sitten liimaat paikalleen.
Tuo ei ollut vastaus kysymykseen.....
 
Vastaa Ei! Et tule saamaan ainoatakaan vastausta, joka sanoisi, että sinun pitäisi pitää mattoa....
 
  • Tykkään
Luc Reiner
  • Laddar…
Se ei edelleenkään ollut se kysymys....joten pyydän, ettet vastaa asioihin, jotka eivät liity esittämääni kysymykseen.
 
optimum
optimum optimum sanoi:
Näin näyttää portaiden remontointi.
Muu on enemmän tai vähemmän huijausta

[linkki]
Oletko myyjä Lundbergsilla vai? On olemassa useita muita menetelmiä, jotka eivät ole huijausta
 
I Icalasse sanoi:
Hei
Onko kukaan liimannut uutta mattoa vanhan päälle?
Tässä tapauksessa on kyseessä filtmatta, ja sen sijaan, että poistaisin vanhan maton, mikä ilmeisesti voi olla ongelmallista.
Mitä liimaa minun pitäisi tässä tapauksessa käyttää?
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista.
Terveisin Lasse.
Onko vanha vai uusi matto filt?
 
optimum
S Stuff sanoi:
Oletko Lundbergsin myyjä vai? On paljon muita menetelmiä, jotka eivät ole huijaamista
Ei tietenkään myyjä, vaan erittäin tyytyväinen siihen remonttiin, jonka tein itse, ja entinen liukas mäntyportaikko tuli kauniiksi ja hyväksi eikä ole liukas. Jotkut maalaavat askelmansa ja niistä tulee taas liukkaita. Muutama vuosi sitten tehty ja näyttää edelleen uudelta. Tammen askelmat ovat kestäviä. Helppo pitää puhtaana ja kestävä. Öljyän askelmat uudelleen muutaman vuoden välein. Olen myös asentanut valaistuksen jokaisen askelman alle, ja portaikosta tuli vieläkin parempi kulkea pimeässä.
 
  • Portaikko, jossa on puiset askelmat ja LED-valaistus jokaisen askelman alla, valkoiset kaiteet ja seinät.
Poistin pari tylsää kirjoitusta.

/moderator
 
useless useless sanoi:
Onko se vanha vai uusi matto, joka on huopa?
Uusi matto
 
Ja mihin alustaan haluat liimata?
 
optimum optimum sanoi:
Ei tietenkään myyjä, vaan vain erittäin tyytyväinen siihen remonttiin, jonka itse tein, ja aiemmin liukas mäntyportaikko muuttui tyylikkääksi ja hyväksi eikä ollut liukas. Jotkut maalaavat askelmansa, ja niistä tulee taas liukkaita. Se oli muutama vuosi sitten ja näyttää edelleen uudelta. Tammiset askelmat ovat kestäviä. Helppo pitää puhtaana ja kestävä. Öljyän askelmat uudelleen muutaman vuoden välein. Olen sitten laittanut valaistuksen jokaiseen askelmaan ja saanut portaikon, josta tuli vielä parempi kulkea pimeällä.
optimum optimum sanoi:
Ei tietenkään myyjä, vaan vain erittäin tyytyväinen siihen remonttiin, jonka itse tein, ja aiemmin liukas mäntyportaikko muuttui tyylikkääksi ja hyväksi eikä ollut liukas. Jotkut maalaavat askelmansa, ja niistä tulee taas liukkaita. Se oli muutama vuosi sitten ja näyttää edelleen uudelta. Tammiset askelmat ovat kestäviä. Helppo pitää puhtaana ja kestävä. Öljyän askelmat uudelleen muutaman vuoden välein. Olen sitten laittanut valaistuksen jokaiseen askelmaan ja saanut portaikon, josta tuli vielä parempi kulkea pimeällä.
Tyytyväinen sinun pitää olla. Todella hieno lopputulos. Itse aion tehdä vastaavan portaikkoremontin pian. En vain nähnyt syytä kutsua muita tapoja tehdä se huijaukseksi. Onhan jokaisen oma asia valita, miten haluaa portaikkonsa tehdä?
 
Alkuperäinen kysymykseni oli, onko kukaan liimannut uutta huopamattoa vanhan päälle ja jos on, mitä liimaa suositellaan?
Minua pilkattiin kysymyksestä....ei kovin hauskaa..
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.