5 619 lukukertaa ·
16 vastausta
6k lukukertaa
16 vastausta
Portaikon kunnostus
Hei
Onko kukaan liimannut uutta mattoa vanhan päälle?
Tämä koskee huopamattoa, ja sen sijaan, että poistaisi vanhan maton, mikä ilmeisesti voi olla ongelmallista.
Mitä liimaa minä sitten käyttäisin?
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista.
Ystävällisin terveisin, Lasse.
Onko kukaan liimannut uutta mattoa vanhan päälle?
Tämä koskee huopamattoa, ja sen sijaan, että poistaisi vanhan maton, mikä ilmeisesti voi olla ongelmallista.
Mitä liimaa minä sitten käyttäisin?
Kiitollinen vinkeistä ja neuvoista.
Ystävällisin terveisin, Lasse.
Mikä on ongelma vanhan poistamisessa?
Jos onnistut säästämään vanhat palat, sinulla on hyviä malleja, joilla voit mitata uudet, jotka sitten liimaat.
Jos onnistut säästämään vanhat palat, sinulla on hyviä malleja, joilla voit mitata uudet, jotka sitten liimaat.
Näin näyttää portaat remontissa.
Muu on enemmän tai vähemmän huijausta
https://www.lundbergs.com/sv-se/guider/renovera-trappan
Muu on enemmän tai vähemmän huijausta
https://www.lundbergs.com/sv-se/guider/renovera-trappan
Onko vanha vai uusi matto filt?I Icalasse sanoi:
Ei tietenkään myyjä, vaan erittäin tyytyväinen siihen remonttiin, jonka tein itse, ja entinen liukas mäntyportaikko tuli kauniiksi ja hyväksi eikä ole liukas. Jotkut maalaavat askelmansa ja niistä tulee taas liukkaita. Muutama vuosi sitten tehty ja näyttää edelleen uudelta. Tammen askelmat ovat kestäviä. Helppo pitää puhtaana ja kestävä. Öljyän askelmat uudelleen muutaman vuoden välein. Olen myös asentanut valaistuksen jokaisen askelman alle, ja portaikosta tuli vieläkin parempi kulkea pimeässä.S Stuff sanoi:
Moderator
· Stockholm
· 57 801 viestiä
Poistin pari tylsää kirjoitusta.
/moderator
/moderator
Moderator
· Stockholm
· 57 801 viestiä
Ja mihin alustaan haluat liimata?
optimum sanoi:
Ei tietenkään myyjä, vaan vain erittäin tyytyväinen siihen remonttiin, jonka itse tein, ja aiemmin liukas mäntyportaikko muuttui tyylikkääksi ja hyväksi eikä ollut liukas. Jotkut maalaavat askelmansa, ja niistä tulee taas liukkaita. Se oli muutama vuosi sitten ja näyttää edelleen uudelta. Tammiset askelmat ovat kestäviä. Helppo pitää puhtaana ja kestävä. Öljyän askelmat uudelleen muutaman vuoden välein. Olen sitten laittanut valaistuksen jokaiseen askelmaan ja saanut portaikon, josta tuli vielä parempi kulkea pimeällä.
Tyytyväinen sinun pitää olla. Todella hieno lopputulos. Itse aion tehdä vastaavan portaikkoremontin pian. En vain nähnyt syytä kutsua muita tapoja tehdä se huijaukseksi. Onhan jokaisen oma asia valita, miten haluaa portaikkonsa tehdä?optimum sanoi:
Ei tietenkään myyjä, vaan vain erittäin tyytyväinen siihen remonttiin, jonka itse tein, ja aiemmin liukas mäntyportaikko muuttui tyylikkääksi ja hyväksi eikä ollut liukas. Jotkut maalaavat askelmansa, ja niistä tulee taas liukkaita. Se oli muutama vuosi sitten ja näyttää edelleen uudelta. Tammiset askelmat ovat kestäviä. Helppo pitää puhtaana ja kestävä. Öljyän askelmat uudelleen muutaman vuoden välein. Olen sitten laittanut valaistuksen jokaiseen askelmaan ja saanut portaikon, josta tuli vielä parempi kulkea pimeällä.

