Minulla on autotallissa/kuntosalissa sääntö, joka on valettu noin 5 m sisään, se ei ole häirinnyt minua merkittävästi, mutta nyt tänään huomasin, että se näytti hieman väsyneeltä ja se oli todella lahonnut ulkoreunasta. Uskomaton, että se on kestänyt näin kauan kuitenkin, kun se on ulkopuolelta katsoen suojaamaton.
Minulla oli myös muurahaisia, jotka olivat päättäneet hengailla sen ympärillä, joten nyt sen pitää poistua.

Onko taltta ainoa vaihtoehto?
Millä minun pitäisi sitten valaa? Alla on betonia säännön alla, joten minun tarvitsee vain eristää se ulkopuolelta valun aikana.

Ajatuksena on tasata koko lattia myöhemmin tänä vuonna.

Vihreä seinä, jossa on murtunut lauta ja sen alapuolella keltainen jauhe huokoisella alustalla. Maassa hajallaan kiviä ja maa-ainesta.

Kuva vanhasta mädäntyneestä puusta betonilattiassa, jossa on OSB-levy ja turkoosi muovin pala.
 
L Leafy sanoi:
Minulla on autotallissa/kuntosalissa sääntö, joka on valettu noin 5 metrin syvyyteen, se ei ole häirinnyt minua merkittävästi, mutta tänään huomasin, että se näytti hieman väsyneeltä ja se oli todella lahonnut ulkoreunasta. Uskomatonta, että se on kestänyt niin kauan, kun se sijaitsee suojaamatta ulospäin katsottuna.
Minulla oli myös muurahaisia, jotka olivat päättäneet pysytellä sen ympärillä, joten nyt sen täytyy tulla pois.

Onko käytettävä talttaa?
Millä minun pitäisi valaa se uudelleen? Betonissa on sääntöä, joten minun on vain eristettävä se ulospäin valun aikana.

Ajatuksena on tasoittaa koko lattia myöhemmin tänä vuonna.

[kuva]

[kuva]
Käytin todella vahvaa sorkkarautaa pitkällä vipuvarrella, mutta ohuemmille sokkeleille.

Voit myös kokeilla ruuvata alas vahvan ranskalaisen puuruuvi, josta saat otteen, mutta se voi olla liian lahonnut sille.
 
KJD KJD sanoi:
Todella voimakasta sorkkarautaa, jossa on pitkä vipuvarsi, käytin, vaikka ohuemmille hirsille.

Voit myös yrittää ruuvata vahva ranskalainen puuruuvi ja saada siitä otetta, mutta se voi olla liian haperoa siihen.
Ylhäällä olevassa kuvassa olen poistanut noin 5-6 cm tavallisella veitsellä, se on pehmeää pari dm autotalliin sisään ja sitten se kovenee noin metrin sisällä, jossa se tuntuu kovalta tukevalta puulta. Kuten sanottu, voi olla hyvä idea yrittää vääntää se ylös isolla sorkkaraudalla, en edes ajatellut sitä.
 
L Leafy sanoi:
Kuvassa olen poistanut noin 5-6 cm tavallisella veitsellä, se on pehmeää muutaman desimetriä autotalliin ja sitten kovenee noin metri sisään, jossa se tuntuu kovalta kestävältä puulta. Saattaa olla hyvä idea yrittää vääntää roskat suurella sorkkaraudalla, en edes ajatellut sitä.
Osta oikeasti pitkän, tai pidennä vipuvartta putkella. Varmista saada sorkkarauta pitkälle sisään, sääntöä pitkin.
 
  • Tykkään
Leafy
  • Laddar…
KJD KJD sanoi:
Osta oikeasti pitkä tai jatka vipuvarsia laittamalla putki päälle. Varmista, että saat kangen pitkälle sisään, pitkin säännön reunaa.
Joo, saan sen ylös jollakin tavalla, pahimmassa tapauksessa saan porata tukireikiä sinne tänne heikentääkseni painetta betoniin.

Mitä minun pitäisi korjata/valaa, jos ajattelen, että se pitäisi tasoittaa lopuksi.
 
betoni, mutta se tulee menemään ulkopuolelle, joten sen täytyy olla ulkokäyttöön sopivaa.

se on kuitenkin autotalli, joten on parasta mitoittaa hieman kuormitusta varten - se on kuitenkin niin vähän, mutta suosittelisin jonkinlaista korjausbetonia. Älä unohda laittaa prime ennen, ja jätä 5 mm tasoitukseen tasoitemassalla - jälkikastele ja peitä betoni neljäksi päiväksi. lue säkistä.

varmasti joku, jolla on viisaampia näkemyksiä.
 
Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.