37 683 lukukertaa ·
26 vastausta
38k lukukertaa
26 vastausta
Poista mustaliima asbestilla
Lisää mielellään kuva siitä, miltä svartlimmet näyttää meille muille, jotka etsivät kiihkeästi esimerkkikuvia!
Laitan kuvia myöhemmin. Mutta googlaa kuvia. Onhan niitä tosi monta. Mutta kuten olen ymmärtänyt, ei voi paljaalla silmällä nähdä, onko se asbesti vai ei.
Joka tapauksessa. Pieniä päivityksiä. Laatat irtosivat erittäin helposti. Vaan kuumailmapistooli ja kaavin eivät toimineet
Liian paksu ja karkea alla. Ei irronnut mitään.
Ajattelin vuokrata betonihiomakoneen imurilla cramolta maanantaina. Toivottavasti heillä on yksi sisällä ja että voi palauttaa tiistaina tai niin. Katsotaan, mitä sanovat. Muuten otan sen uudenvuoden jälkeen. Mutta olisi mukavaa nyt, kun on paljon välipäiviä.
Luulen, että vuokra olisi noin 3000 asbestinpoiston jälkeen. Voiko se olla sen arvoista.
Joka tapauksessa. Pieniä päivityksiä. Laatat irtosivat erittäin helposti. Vaan kuumailmapistooli ja kaavin eivät toimineet
Ajattelin vuokrata betonihiomakoneen imurilla cramolta maanantaina. Toivottavasti heillä on yksi sisällä ja että voi palauttaa tiistaina tai niin. Katsotaan, mitä sanovat. Muuten otan sen uudenvuoden jälkeen. Mutta olisi mukavaa nyt, kun on paljon välipäiviä.
Luulen, että vuokra olisi noin 3000 asbestinpoiston jälkeen. Voiko se olla sen arvoista.
Löysin tämän vanhan ketjun, mutta minulla on sama ongelma. Miten kävi? Onnistuitko poistamaan mustaliiman itse?iamrane sanoi:
Laitan kuvia myöhemmin. Mutta googlaa kuvia. Niitä on todella paljon. Mutta kuten olen ymmärtänyt, ei voi paljaalla silmällä nähdä, onko se asbesti vai ei.
Joka tapauksessa, vähän päivityksiä. Laatat irtosivat erittäin helposti. Kuitenkaan lämpöpistooli ja skrapa eivät toimineetLiian paksua ja karheaa alustassa. Ei irronnut mitään.
Ajattelen vuokrata betonihiontakoneen imurilla cramosta maanantaina. Toivottavasti heillä on yksi varastossa ja että sen voi palauttaa tiistaina tai niin. Katsotaan mitä he sanovat. Muuten teen sen uuden vuoden jälkeen. Mutta olisi mukavaa nyt, kun on paljon ylimääräisiä vapaapäiviä.
Uskon, että vuokra maksaa noin 3000 asbestin poiston jälkeen. Voisiko se olla sen arvoista.
Hienoa, vasen kuva vastaa suunnilleen minun tilannettani. Miten teit huoneen suojaamisen ja yrititkö luoda alipainetta?iamrane sanoi:
Vaihdatin yhden huoneen ikkunoista rakennuslevyyn. Siihen kiinnitin vanhan kylpyhuoneen tuulettimen. Ulkopuolelle asetin vanhan pölynimurin ja vedin letkun levyn läpi sekä yhdistin sen hiomakoneeseen.
Tämä loi alipaineen huoneeseen ja pölynimurin ilma puhalsi ulos talon ulkopuolelle. Poistin pölynimurin käytöstä, kun olin valmis.
Tämä loi alipaineen huoneeseen ja pölynimurin ilma puhalsi ulos talon ulkopuolelle. Poistin pölynimurin käytöstä, kun olin valmis.
Ehkä ei ole niin fiksua päästää asbestia puutarhaan tai naapureille, koska kuidut leviävät kaikkialle.
Riippuu tietysti siitä, miten asuu ja kuinka paljon asbestia puhdistetaan. Pitoisuus ulkona muuttuu todella pieneksi. Jos asutaan hyvin tiiviisti, se on ehkä vähemmän hyvä. On luultavasti pahempaa asua ison tien vieressä ympäri vuoden kuin asua naapurin kanssa, joka hioo asbestia kerran tunnin ajan. Imuri ei myöskään puhalla hiomapölyä suoraan ulos, suurin osa jää hep-suodattimeen. En tiedä, miten ammattilaiset tekevät, kun he luovat alipaineen. Onko heillä siellä jonkinlainen erikoissuodatin? Ehkä on hyvä valita sateinen päivä.C CamillaLennartsson sanoi:
Vanha ketju, mutta sama ongelmaiamrane sanoi:
Minkälainen hiontalaite se oli? Oliko se kunnostushionta levyillä, joissa oli "Klackar" (kuva 1) vai kone, jossa oli jyrsintä hampaat (kuva 2)? Vai jotain ihan muuta??
Käsikone??

Klikkaa tästä vastataksesi