Aion kiinnittää kattolistan laatta-seinään, eikä minulla ole muuta mahdollisuutta painaa sitä kiinni kuin keholla ... kuinka kauan minun täytyy seisoa ja painaa sitä?
... sanotaanhan, että se kiinnittyy heti, mutta kuinka nopeasti se tapahtuu?

käytä Alcon superfix-iä sen sijaan, toimii paremmin mielestäni, se kiinnittyy todella nopeasti... riippuen siitä kuinka pitkä/raskas se on...

PL600 ei ole kovin nopea. Se on melko hidas suoraan, joten kevyitä tai joustamattomia asioita voi periaatteessa päästää irti heti.

Mutta jos kyse on kattolistasta, yrittäisin tukea sitä alhaalta esim. lattiasta tulevilla laudoilla.

Olen tehnyt sellaisen kerran, tosin se oli lyhyt matka. Sahasin pari tukia, jotka asetin diagonaalisesti lattiasta listaan. Jotta ne eivät liukuisi lattialla, käytin kaksipuolista matto-teippiä ja kiinnitin pätkän sääntöä lattialle vastineeksi. Se toimi, vaikka se oli hieman työlästä.

Yleensä olen usein käyttänyt kaksipuolista teippiä avuksi liimaamisessa.

hempularen sanoi:
PL600 ei ole kovin nopea. Se on melko hidas suoraan, joten asioita, jotka eivät ole raskaita tai eivät veny ulos, voidaan periaatteessa irrottaa välittömästi.

Mutta jos on kyse kattolistasta, yrittäisin tukea sitä alhaalta esim. laudoilla lattiaa vasten.

Olen tehnyt tällaisen asian kerran, tosin se oli lyhyt matka. Sahasin muutaman tuen, kiristin ne viistoon lattiasta listaa vasten. Jotta ne eivät liukuisi lattialla, otin kaksipuolista mattoteippiä ja kiinnitin lattialle säännöksen palan vastapainoksi. Se toimi, vaikka oli hieman vaivalloinen.

Kaiken kaikkiaan olen usein käyttänyt kaksipuolista teippiä avuksi liimauksessa.
Aha ... fiksua!! Niin tehdään :-)
Kiitos dé!

Minulla oli metri smyglistaa, joka piti kiinnittää ... se istui täydellisesti heti, joten luulen, että se olisi riittänyt hienosti sellaisenaan, mutta lisäsin myös hyvän tuen hempularens fiksun idean mukaan.

Muuten voi käyttää muutamaa pistettä kuumaliimaa pitämään materiaalin paikallaan, kunnes liima kovettuu. Tein niin, kun kiinnitin rimoja kattotuolien väliin tuulensuojiin masoniittia vasten, kun rakensin tuuletusväliä. Kuumaliima jähmettyy noin 15 sekunnissa.

Klikkaa tästä vastataksesi
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.